خبرگزاری کار ایران

آغاز بدون برد ۳ نماینده ایران

شروع ناامیدکننده ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا؛ صعود ناممکن؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۱۴۶

هر سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اولین دیدار خود را بدون برد آغاز کردند

به گزارش ایلنا،هر سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اولین دیدار خود را بدون برد آغاز کردند. ذوب آهن و پرسپولیس در خانه متوقف شدند و استقلال در خارج از خانه سنگین‌ترین شکست خود با  شفر را تجربه کرد.

منصوریان به فوتبال مالکانه رسید

تیم فوتبال ذوب آهن که به دلیل درخشش دروازه‌بان تیم عراقی با نتیجه مساوی بدون گل به کارش خاتمه داد، با 8/69 درصد مالکیت، مالک‌ترین تیم روز اول مسابقات بود. شاگردان علیرضا منصوریان که مالک‌ترین تیم آسیا بودند، شوتزن‌ترین تیم آسیا در روز اول مسابقات هم بودند. ذوب آهن در مقابل الزورا ۲۴ شوت به سمت دروازه داشت تا بالاتر از الدوحیل با ۲۳ و الاتحاد با ۱۸ شوت قرار گیرد. از ۲۴ ضربه سمت دروازه‌ای که ذوبی‌ها زدند، ۱۰ شوت آنها در چارچوب بود تا از این نظر هم بالاتر از همه تیم‌های آسیا قرار داشته باشند. کاشیما قهرمان فصل گذشته مسابقات و الدوحیل حریف استقلال هر کدام با ۹ شوت در چارچوب بعد از ذوب آهن در رده بعدی قرار دارند. ذوب آهن با ۹ سانتر دومین تیم سانتر کننده این رقابت‌ها و بالاتر از السد با ۸ سانتر است.

پرسپولیس و تنها 4 ضربه در چارچوب

پرسپولیس ۱۵ ضربه به سمت دروازه پاختاکور داشت که تنها ۴ ضربه از آنها در چارچوب بود و استقلال ۸ شوت داشت که تنها ۲ شوت از آنها در چارچوب بود. در حالی که در هفته نخست این رقابت‌ها تیم سانفریس هیروشیما با ۱۰ سانتر روی دروازه بالاترین آمار را داشت، پرسپولیس در روز اول تنها ۵ سانتر روی دروازه حریف داشت. در روز بد پرسپولیس، بودیمیر خوب بود. ماریو بودیمیر، مهاجم کرواتی که در هفته‌های اخیر با انتقادات برخی کارشناسان روبه‌رو شده بود، بعد از اینکه در دیدار با صنعت نفت خوب کار کرد و یک پاس گل به علیپور داد، در لیگ قهرمانان هم موفق شد تک گل پرسپولیس را وارد دروازه پاختاکور کند. برخلاف احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا، هیچ‌کدام دیدار خوبی را پشت سر نگذاشتند و نسبتا پراشتباه ظاهر شدند.

شفر، مغلوب قطری‌ها

وینفرد شفر سرمربی استقلال از دیدار با نمایندگان قطر خاطره خوبی نداشت و این عملکرد نه چندان خوب، در خارج از خانه باز هم ادامه پیدا کرد و آبی‌ها موفق به کسب برد نشدند. استقلال که با شفر تا به حال 5 مرتبه برابر حریفان قطری قرار گرفته، در این دیدارها 2 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی کسب کرده تا سرمربی استقلال کارنامه خوبی برابر حریفان قطری نداشته باشد. استقلال تنها برد خود را برابر الریان کسب کرده اما در چهار دیدار دیگر همواره حداقل 2 گل دریافت کرده است؛ 2 گل از الریان در تساوی دو - دو، 3 گل از السد در شکست سه بر یک، دو گل از السد در تساوی دو - دو، مجددا سه گل از الدوحیل. دریافت 10 گل خورده از نمایندگان قطر در 5 مسابقه باعث شده تا آبی‌های تهرانی و شفر برابر تیم‌های قطری ناکام باشند و این روند همچنان ادامه دارد. پاتوسی هم مانند استقلال که تنها ۳ سانتر روی دروازه حریف داشت، نمایش خوبی مقابل الدوحیل نداشت. آیاندا پاتوسی در 3 بازی در لیگ برتر که به ترکیب استقلال اضافه شده است،  نمایش فوق‌العاده‌ای در ترکیب استقلال داشت و از مجموع 8 گل تیمش روی 6 گل تاثیر مستقیم داشت. اما در دیدار مقابل الدوحیل، پاتوسی در تمام 90 دقیقه در زمین حضور داشت اما یک بازی کم‌فروغ از خود به نمایش گذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز