خبرگزاری کار ایران

درخشان: این پرسپولیس نیاز به زمان داد/ امتیاز از دست دادن‌ها برایمان گران تمام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۴۸

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تساوی این تیم با پاختاکور صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور اظهار داشت: به نظر من این دیدار هنوز برای قضاوت کردن زود است. تیم‌ها در شروع کارشان هستند و تغییرات زیادی داشتند و این تغییرات برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارد. این دقیقاً مشکلی است که پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می‌کند و پیش از بازی با پاختاکور در لیگ خودمان هم چنین مشکلی وجود داشت که به نظرم با گذر زمان حل می‌شود.

وی در مورد نفرات جدید پرسپولیس گفت: بازیکنان جذب شده همه نفرات خوب و امتحان پس داده‌ای هستند ولی همانطور که گفتم مشکل هماهنگی با تیم و تفکرات برانکو را دارند و باید به آنها زمان داده شود تا با محیط جدید خودشان را مطابقت دهند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: از طرفی این امتیاز از دست دادن ها ممکن است برای ما گران تمام شود و نباید از این نکته غافل شد. برای مثال در لیگ ما رقابت فشرده‌ای در بالای جدول وجود دارد و از دست دادن امتیازات و طولانی شدن این هماهنگی ممکن است به از دست دادن جام ختم شود.

درخشان در مورد عملکرد ماریو بودیمیر اظهار داشت: بازیکن خوبی است و توانمندی‌های خودش را در این چند بازی نشان داده ولی باید بیشتر از سوی خط هافبک تغذیه شود و در این مورد به اندازه کافی به او توپ نمی‌رسانند که دلیلش تغییرات زیاد خط هافبک است.

وی با اشاره به عملکرد خط دفاعی پرسپولیس هم گفت: خط دفاع مقابل پاختاکور آن عملکرد همیشگی را نداشت و فکر می‌کنم دلیلش تغییر نفرات کناری سیدجلال و شجاع است. روی گل آنها اگر نگاه کنید هم در جناح راست اشتباه داشتیم و هم نادری از سمت چپ دیر اضافه شد.

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه گفته می‌شود 3 نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها نتایج خوبی نمی‌گیرند اظهار داشت: اینطور نیست و تازه یک بازی انجام شده و 5 بازی دیگر مانده است و جا برای جبران وجود دارد. حتی برای استقلال و ذوب آهن هم چنین موضوعی صدق می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز