خبرگزاری کار ایران

پای صحبت‌های آخرین گلزن نساجی به پرسپولیس؛

قروی: امیدوارم نساجی 3 امتیاز این بازی را بگیرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۴۰

اسماعیل قروی برای آخرین بار با پیراهن نساجی درواز پرسپولیس را باز کرد.

به گزارش ایلنا، به بهانه دیدار این هفته نساجی با پرسپولیس سراغ اسماعیل rروی رفتیم که زننده گل آخرین دیدار نساجی و پرسپولیس در استادیوم شهید وطنی بود.

 

* خبر داشتی از قبل که بازی با پرسپولیس فیکس هستی؟

 

بله از روزهای قبل آقای دست نشان به من و چند نفر دیگه از بازیکنها اطلاع داده بود که برای دیدار با پرسپولیس آمادگی داشته باشید.

 

* پرسپولیس بعد از سال‌ها به قائمشهر آمده بود شما انتظار داشتید که در قائمشهر جو سکوها 100% به نفع نساجی باشد؟ چون تجربه نشان داده در همه شهرها قرمزهای پایتخت هواداران خودش را دارد ؟

من قبل از اینکه بازیکن نساجی باشم از قبل شناخت کامل نسبت به هوادارانش داشتم و میدونستم که داخل خانه تمام سکوها در تسخیر هواداران نساجی خواهد بود و قرمزهای پایتخت اینجا هیچ هواداری نخواهند داشت. ولی انتظار این هم نداشتم که این همه هواداران برای دیدار دوستانه در ورزشگاه  حضور پیدا کنند. در آن دیدار هم پرسپولیس پرمهره ترین تیم سا‌های گذشته‌اش بود .

 

* آقای قروی قبلاً هم از این فاصله گل زده بودی ؟

بله قبلا در لیگ یک هم از فاصله مشابه گل زده بودم ولی این گل با بقیه فرق می‌کرد بالاخره تیم روبروی ما بهترین پرسپولیس این سال‌ها بود. اتفاقا شب قبل بازی هم پدرم بهم گفته بود گل میزنی . خدا را شکر که با این گل دل هواداران هم شاد شد و در خاطر همه ماندگار شد.

 

* در خصوص شادی پس از گل هم بگو؟

بعد گل به سمت هواداران رفتم و خیلی روز خاصی بود و همیشه بازی در نساجی بهترین اتفاق زندگی‌ام بوده و هنوز هم نتایج بازیهایش را دنبال میکنم و واقعا افتخار بزرگی هست برای یک بازیکن که پیراهن نساجی را برتن کرده باشد. قائمشهر شهر مظلومی است ولی سرشار از عشق به فوتبال .

 

* در خصوص دیدار این هفته نساجی و پرسپولیس در وطنی صحبتی دارید در خدمتیم ؟

انشالله هواداران حمایت خوبی داشته باشند که نساجی این دیدار خانگی را با 3 امتیاز تمام کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز