خبرگزاری کار ایران

خط و نشان هافبک نساجی برای پرسپولیس: یک بر صفر می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۳۸

هافبک نساجی عقیده دارد تیمش توانایی شکست صدرنشین لیگ برتر را دارد.

به گزارش ایلنا، سید محمد میری، بازیکن نساجی مازندران در مورد نتایج این تیم با جلالی و همچنین دیدار حساس با پرسپولیس صحبت کرد.

 

* بازی با نفت مسجدسلیمان چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم. چند تا موقعیت خیلی خوب داشتیم. با ۲ گل جلو افتادیم و بعد هم چند تا نزدیم. می توانستیم خیلی راحت سه امتیاز را بگیریم. با بدشانسی و کم تجربگی و ضعف مفرط داوری؛ سه امتیاز از چنگمان پرید.

 

* داوری این دیدار حرف و حدیث داشت.

بله. با شعارهای تماشاگران که می گفتند وای به حال داور اگر این بازی را ببازیم! داور سوت هایش عوض شد. در گل دوم نفتی ها هم بازیکن ما اصلا برخوردی با بازیکن مسجدسلیمان نداشت که داور خطا اعلام کرد و‌ متاسفانه همان توپ گل شد.

 

* چه شد این فصل به نساجی آمدی؟

آقا جواد با من تماس گرفت و به من پیشنهاد داد به نساجی بیایم. چند پیشنهاد خوب دیگر هم داشتم. با دید مثبت نسبت به نساجی و تماشاگران خیلی خوبش نساجی را انتخاب کردم.

 

* نظرت در رابطه با این هواداران؟

من در سپیدرود و ملوان هم سابقه بازی دارم. تیم های پرطرفدار هم حسن دارند و هم عیب. تیم های حریف اینجا زیر فشار مضاعفی قرار می گیرند و ما انرژی می گیریم. اگر هم با اینهمه هوادار گل نزنیم اواخر بازی استرس می گیریم. یار اول و آخر ما هواداران هستند و به ما قوت قلب و انگیزه بالایی می دهند همانند بازی های خوبمان مقابل استقلال، تراکتورسازی، فولاد و...

 

* نیم فصل دوم را چطور می بینید؟

نیم فصل دوم شرایط خوبی داریم. آقای جلالی سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد. با آقای جلالی خوب و رو به جلو بازی می کنیم. در نیم فصل اول هم با وجود آقا جواد شرایط خیلی خوب بود. اگر داوری ها در نیم فصل اول بر ضررمان نبود حتی می توانستیم چهارم یا پنجم جدول باشیم.

 

* به نظر می رسد این فصل در فرم ایده آل آمادگی خودت قرار نداری.

در پست اصلی خودم بازی نمی کنم. یا در بال راست و چپ بازی کردم و یا هافبک نفوذی. در همه بازی ها در پست غیر تخصصیم بازی کردم. پست اصلیم هافبک دفاعیه و انشالله بتوانم به نساجی کمک کنم.

 

* نظرتان درباره بازی حساس جمعه با پرسپولیس؟

پرسپولیس تیم بزرگ و پرتماشاگری است. آن ها دو فصل اخیر قهرمان شده اند و چهار فصل متوالی است در کورس قهرمانی حضور دارند. ما هم‌نشان دادیم تیم خوبی هستیم و جلوی تیم های بزرگ‌ خوب بازی می کنیم. تماشاگران هم یار و یاور ما هستند و در حضور آنها تیم های حریف را اذیت می کنیم.

 

* پیش بینی تان از نتیجه بازی با پرسپولیس؟

به امید خدا یک بر صفر می‌بریم.

 

* جایگاه تیم در پایان فصل؟

اگر خدا بخواهد با رتبه تک رقمی فصل را به پایان می رسانیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز