خبرگزاری کار ایران

شفر: الدحیل بعد از گل اول قوی‌تر شد / باید از وینگرها بیشتر استفاده می‌کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۱۳

سرمربی استقلال تهران می‌گوید بعد از گل اولی که الدحیل به ثمر رساند آنها در کنترل جریان بازی ناکام بودند.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در نشست خبری پس از شکست مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: ما قبل از کرنری که باعث شد گل را دریافت کنیم، نمایش خوبی داشتیم و چند شانس گل خلق کردیم. بازی را کنترل کرده بودیم. از شانس‌های گلزنی با بد شانسی استفاده نکردیم. الدحیل بعد از این گل قوی‌تر شد و روی ضد حمله گل سوم را خوردیم. گل اول در جریان بازی بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: ما می‌دانستیم آن‌ها تیم خوبی هستند و بازیکنان گران قیمتی دارند. بعد از گل، آن‌ها خوب توپ را نگه داشتند و ما دوباره موقعیت داشتیم اما توپ‌ها را از دست دادیم. در مرکز زمین پاس‌های کوتاه زیادی به هم دادیم و آن‌ها شانس زیادی برای پرس کردن و توپ گیری داشتند. 

سرمربی استقلال اضافه کرد: باید بازی را بیشتر به کناره‌ها می‌بردیم و بیشتر از وینگرهای خود استفاده می‌کردیم. باید این مسائل را برطرف کنیم. این بازی اول بود و هنوز 5 مسابقه داریم و باید روی بهتر کردن تیم کار کنیم.

شفر در پاسخ به این سوال که چرا بعد از دریافت گل استقلال افت کرد، بیان کرد: بعد از دریافت گل، اعتماد به نفس ما پایین آمد و اعتماد به نفس حریف بهتر شد. ما باید بیشتر بازی را به کناره ها می بردیم و از فضا استفاده می کردیم زیرا حریف ما 3 دفاع داشت. مشکل ما در 30 دقیقه پایانی همین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز