خبرگزاری کار ایران

حواشی دیدار ایران - بلاروس؛

روز شلوغ فوتبال بانوان / اتحاد سکوهای آرارات بنام ایران

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۰۰

بانوان ایران و بلاروس امروز از ساعت ١١ صبح در ورزشگاه آرارات برای بار دوم بعد از سه روز با هم دیدار کردند که بلاروس همچون بازی قبل نتیجه را به نفع خود به پایان رساند.

به گزارش ایلنا، نیم ساعت به بازی مانده‌بود اما هنوز سکوهای ورزشگاه خالی بودند و تنها صدایی که شنیده می‌شد اعتراض هودارانی بود که تعدادشان حتی به ده نفر هم نمی‌رسید، آنها هم از وضعیت راضی نبودند. هرچه بیشتر بازی نزدیک می‌شدیم افراد بیشتری وارد ورزشگاه می‌شدند که البته تعداد زیادی از آنها را اهالی رسانه تشکیل شده‌بود.

از هر سنی آمده بودند از دختربچه های هیجان زده تا خانم مسنی که توجه عکاسان وخبرنگاران را به خود جلب کرده بود می‌گفت در جوانی فوتبالیست بودم و در باشگاه تاج بازی می‌کردم ولی بعد از انقلاب آن تیم هم منحل شد. او هم مثل همه کسانی که آنجا بودند به دختران ایرانی امیدوار بود و تمام نود دقیقه تیم ملی را تشویق می‌کرد و معتقد بود دختران فوتبالیست در این دوره حامیان خوبی را نسبت به گذشته در کنار خود دارند.

هنوز چند دقیقه به شروع بازی مانده بود که همهمه‌ای در سکوها شکل گرفت و حالا تماشاگران و حتی اعضای تیم ملی یک به یک با مهناز افشار چهره ویژه این بازی خوش و بش می‌کردند. این بازیگر سینما روز گذشته در صفحه توئیتر خود اعلام کرده بود که برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه می‌آید البته این اولین بار نبود که او را در کنار ورزش بانوان می‌دیدیم. افشار در بین دو نیمه هم به رختکن تیم ملی رفت و از نزدیک با کادر و بازیکنان ایران دیدار کرد.

البته این بازی تماشاگران دیگری هم داشت دختران آزادی این بار به آرارات آمده بود ولی یک تفاوت بزرگ، حالا دیگر مجبور نبودند برای ورود به ورزشگاه هویت خود را زیر گریم مردانه پنهان کنند.

زهرا خوشنواز یکی از همین دخترهاست که توانسته خود را به آزادی برساند؛ از همان لحظه اول حضورش، کنترل تماشاگران را در اختیار گرفت و حتی فرصت استراحتی کوتاه هم به آنها نمی‌داد؛ می‌گفت دختران ایرانی دست خالی هستند، باید امکانات بیشتری برای آنها در نظر گرفته شود.

روز شلوغ فوتبال بانوان / اتحاد سکوهای آرارات بنام ایران

اگرچه تعداد هواداران امروز هم به صد نفر نرسید ولی آرارات روز شلوغ‌تری نسبت به بازی اول تجربه می‌کرد به طوری که ارامنه‌ای که در باشگاه حضور داشتند را به سمت زمین چمن و تماشای بازی تیم ملی کشاند. خانم‌های هوادار بعد ازاتفاقی که در بازی رخ می‌داد واکنش نشان می‌دادند صدای بوق و طبل و جیغ و تشویق‌شان با هم درآمیخته بود و شبیه فریادی برای احقاق حقوقشان شنیده می‌شود.

بانوانی که در ورزشگاه بودند در طول بازی با همفکری یکدیگر به به دنبال راه‌حلی برای کمک و از بین بردن مشکلات تیم ملی بودند تا تیم ملی در قلب پایتخت غریب نباشد.

شور و هیجان به حدی زیادی بود که سرمربی بلاروس هم بعد از بازی به هواداران اشاره کرد و گفت هیجانی که روی سکوها بود گاهی باعث توقف بازیکنان ما می‌شدند.

در طرف دیدار هم تنها هواداران تیم بلاروس سفیر این کشور و چند همراه او بودند که آن‌ها هم امروز بودن در کنار هواداران را به جایگاه ویژه ترجیح دادند تا جو صمیمانه‌تری بین حاضرین برقرار باشد. بازیکنان نیمکت‌نشین بلاروس هم بازی را از روی سکوها و در کنار آقای سفیر تماشا کردند.

در پایان بازی و پس از سوت داور اعضای تیم ملی به سمت هواداران رفتند وهر دو طرف ایستاده به تشویق یکدیگر پرداختند واینگونه از هم تشکر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز