خبرگزاری کار ایران

فتاحی: محل برگزاری دربی تبریز ربطی به دو باشگاه ندارد/ برای برگزاری بازی در بنیان دیزل منتظر تایید شورای تامین هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۶۷

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون محل میزبانی دربی تبریز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چندی پیش خبری در رسانه‌ها درج شد مبنی بر اینکه بازی ماشین سازی - تراکتورسازی با توافق از ورزشگاه بنیان دیزل به یادگار امام (ره) منتقل شده و از این نظر که میزبانی بازی با ماشین سازی بوده و حضور در ورزشگاه یادگار به سود تراکتورسازی است، حواشی زیادی به وجود آورد مبنی بر اینکه مالکیت مشترک دو باشگاه باعث شده ماشین سازی از حق میزبانی خود بگذرد.

سعید فتاحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص محل برگزاری این بازی گفت: محل برگزاری این بازی ارتباطی به خواسته دو باشگاه ندارد و در این خصوص شورای تامین باید نظر بدهد. اگر با برگزاری بازی در بنیان دیزل موافقت شود در این ورزشگاه بازی برگزار خواهد شد و در غیر این صورت به یادگار امام (ره) منتقل می‌شود.

وی افزود: ما برای 3 بازی در بنیان دیزل نیاز به اجازه شورای تامین داریم. بازی با استقلال، بازی با پرسپولیس و بازی با تراکتورسازی که برای دو بازی اول این مجوز را گرفتیم ولی در مورد بازی با تراکتورسازی هنوز نظرشان را به ما اعلام نکردند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: با توجه به اینکه بازی حساسی است و احتمالاً استقبال خوبی از آن خواهد شد ممکن است شورای تامین با برگزاری آن در بنیان دیزل مخالفت کند. به هر حال ما منتظر اعلام رای هستیم و احتمالاً امروز مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز