خبرگزاری کار ایران

هفته آینده از زمین شماره دو استفاده می‌کنیم

شاهرودی: بازی کردن بازیکنان امید به نفع ماست

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۶۱

مربی تیم ملی امید با اشاره به حضور تعدادی از بازیکنان این تیم در اردوی تیم های باشگاهی گفت:تمامی نفرات با اجازه و موافقت کادر فنی به تمرینات تیم های باشگاهی اضافه شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا شاهرودی در خصوص خروج تعدادی از بازیکنان تیم امید از اردوی این تیم جهت حضور در مسابقات باشگاهی اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبی بین کادر فنی تیم و باشگاهها ایجاد شده است که در همین راستا با حضور برخی از بازیکنان در تیم های باشگاهی طبق درخواست مربیان موافقت شد. نباید فراموش کرد که بازی کردن بازیکنان به سود ماست و موجب می شود نفرات در شرایط مسابقه قرار بگیرند. بر همین اساس کادر فنی با حضور بازیکنان در تیم های باشگاهی موافقت کرد و امیدواریم بچه ها امکان حضور در ترکیب تیم هایشان را پیدا کنند چرا که بازی کردن آنها به نفع ما و تیم امید است.

مربی تیم امید اضافه کرد: با وجود خروج نیمی از نفرات نظم اردو حفظ شده و در چند روز آینده همچنان کار خودمان را دنبال می کنیم تا از ابتدای هفته با نفرات کامل تمرینات را ادامه بدهیم. در صورت امکان برگزاری یک یا دو بازی تدارکاتی هم در فاصله کمتر به آغاز رقابت ها می تواند مفید باشد.

شاهرودی در پایان پیرامون کیفیت زمین تمرین تیم امید اظهار داشت: تمرینات را تا امروز در زمین شماره یک برگزار کردیم که طبیعتا در فصل زمستان شرایط ایده آل خودش را از دست می دهد اما از هفته آینده می توانیم از زمین شماره 2 استفاده کنیم و این اتفاق بسیار خوبی است. تمرینات اصلی و تاکتیکی تیم با حضور تمامی نفرات در این زمین انجام می شود که طبیعتا برای ما اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز