خبرگزاری کار ایران

پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا؛

بودیمر به دنبال درخشش در لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۷۴

ماریو بودیمیر که در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا 2018-19 موفق شد دو گل بزند، حالا امیدوار است در لیگ قهرمانان آسیا نیز گلزنی هایش را ادامه بدهد.

به گزارش ایلنا، امروز احتمالا ماریو بودیمیر و علی علیپور خط حمله پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. ماریو بودیمیر که پس از چند نمایش ضعیف و متوسط، در دیدار با صنعت نفت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و پاس گل سه امتیازی هم داد، هنوز پایش به گلزنی در جریان مسابقه باز نشده و امیدوار است این اتفاق در لیگ قهرمانان رخ بدهد.

بودیمیر 33 ساله، این فصل در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید و موفق شد در پلی آف این رقابت‌ها با پیراهن دینامو زاگرب 2 گل بزند و 2 پاس گل هم بدهد. گل اول این بازیکن در دیدار با آستانه قزاقستان بود. او در حضور یک نیمه ای موفق شد یک گل بزند و صعود دینامو را قطعی کند. در بازی بعدی مقابل هاپوئل بیرشوا، ماریو یک گل زد و یک پاس گل داد و نکته جالب این که او فقط 56 دقیقه بازی کرد. در دیدار برگشت نیز مهاجم سابق دیناموزاگرب یک پاس گل داد.

حالا وی امیدوار است روند خوب خود در لیگ قهرمانان اروپا را به لیگ قهرمانان آسیا برساند و در ترکیب پرسپولیس نیز موثر ظاهر شود. بدون شک قرمزها حساب زیادی روی این مهاجم کروات باز کرده اند و امید دارند او نیز همچون ماته دراگه چوویچ درخشان ظاهر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز