خبرگزاری کار ایران

چهارمین خارجی در جمع شاگردان قطبی؛

دیاباته به فولاد پیوست

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۲۶

زیه دیاباته بازیکن دفاع چپ ساحل عاجی که سابقه کاپیتانی تیم ملی امید این کشور در رقابت‌های المپیک ۲۰۰۸ را دارد به عضویت تیم فولاد خوزستان درآمد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان در ادامه سیاست تقویت تیم فولاد در رقابت‌های لیگ برتر اقدام به جذب یک بازیکن خارجی کردند و بر این اساس زیه دیاباته (zie diabate) بازیکن تیم شموا نیورته فرانسه (FC Niort) با عقد قراردادی به جمع شاگردان افشین قطبی پیوست تا تیم فولاد خوزستان را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هجدهم همراهی کند.

این بازیکن 30 ساله فوتبال خود را از رده های سنی پایه تیم های ملی ساحل عاج آغاز و پس از آن در تیم‌های آژاکسیو فرانسه، خنت بلژیک، استاندارد لیژ بلژیک، دینامو بخارست رومانی و همچنین دیژون فرانسه فوتبال خود را ادامه داده است.

بر این اساس باشگاه فولاد خوزستان که در نقل و انتقالات نیم فصل مسی بولی و تاکافومی آکاهوشی را در پست های خط حمله و میانی به خدمت گرفته بود، سومین سهیمه خود را به این مدافع باتجربه اختصاص داد تا جمع بازیکنان خارجی این تیم با توجه به حضور لوسیانو پریرا به عدد چهار برسد.

گفتنی است، تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد و از هفته ۲۱ با رقابت‌ها روز پنج شنبه ۱۶ اسفند مادر شهر تهران با تیم سایپا دیدار خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز