خبرگزاری کار ایران

قائدی: شفر گفت تهران بمان؛ مطمئنم استقلال الدحیل را شکست می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۱۷

مهاجم جوان تیم استقلال تهران می‌گوید وینفرد شفر به او دستور داده تا در اردوی تیم امید شرکت کند.

به گزارش ایلنا، مهدی قائدی در حاشیه جلسه تمرینی امروز تیم امید درخصوص آخرین وضعیت تیم امید اظهار داشت: تمرینات تیم امید تکمیل نشده با وجود اینکه 20 روز تا زمان بازی‌ها مانده، هنوز تکمیل نشده‌ایم و کارهایی که مربی تیم خواسته را نتوانستیم به صورت کامل انجام دهیم. هرچند که خوشبختانه وضعیت بازیکنان خوب است و در باشگاه‌هایشان خوب گل می‌زنند، امیدوار هستیم که نتایج خوبی به دست بیاوریم چرا که تیم خوبی داریم.

او درباره تعداد کم بازی‌های دوستانه تیم امید گفت: بازی‌های دوستانه انجام دادیم اما چیزی که مربی می‌خواست نبود، ما می‌توانستیم با تیم‌هایی مثل ژاپن، کره و چین بازی کنیم تا به ما کمک بیشتری کند چرا که این بازی‌ها کمک بیشتری به ما خواهد کرد تا نقاط ضعفمان را بشناسیم. ما با تیم‌هایی بازی کردیم که در سطح ما نبودند هرچند که خوشبختانه شکست نخوردیم.

قائدی که به دلیل شرکت در اردوی تیم امید نتوانسته به همراه استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، درباره بازی امروز شاگردان وینفرد شفر مقابل الدحیل گفت: امیدوارم که استقلال امروز نتیجه خوبی بگیرد و من مطمئن هستم که آنها برنده می‌شوند، من با چند تا از بچه‌های تیم صحبت کردم و آنها روحیه خوبی هم دارند.

قائدی درباره اینکه از اینکه جایگاهش را در استقلال از دست بدهد، نگران نیست؟ گفت: من به خاطر مصدومیت فیزیوتراپی می‌کردم که شفر گفت اینجا بمان اما بعد از بازی‌ها به استقلال اضافه می‌شوم و مشکلی نیست چرا که وضعیت خوبی دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز