خبرگزاری کار ایران

این بازی خانوادگی نیست

کری بازیکنان ماشین‌سازی برای تراکتوری‌ها!

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۱۹

هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیگیری می‌شود که دربی تبریز شرایط خاص خودش را دارد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیگیری می‌شود که دربی تبریز شرایط خاص خودش را دارد. گرچه خیلی‌ها این مسابقه را چندان حساس نمی‌دانند و یک بازی خانوادگی می‌دانند، اما بازیکنان ماشین‌سازی اعتقاد دیگری دارند. همان‌طور که مطلع هستید دو تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی توسط یک مالک (محمدرضا زنوزی) اداره می‌شود و هزینه‌های هر دو تیم برعهده یک نفر است که همین موضوع شائبه‌هایی را به وجود آورده که ماشین‌سازی مقابل تراکتورسازی با تمام قدرت بازی نخواهد کرد.

این درحالی است که روز گذشته با چند بازیکن ماشین‌‌سازی تماس گرفتیم تا در مورد این حرف و حدیث‌ها صحبت کنیم اما آنها حاضر به مصاحبه نشدند ولی یک پیغام به شایعه‌سازان داشتند. پیغام آنها این بود که برای این مسابقه از دیگر مسابقات بیشتر انگیزه دارند و با تمام قوا به دنبال سه امتیاز هستند. آنها حتی این را هم اعلام کردند که برای بازیکنان تراکتورسازی کری هم خوانده‌اند و گفته‌اند بازی راحتی را مقابل ماشین‌‌سازی نخواهند داشت.

جالب اینجاست که در این مسابقه ماشین‌سازی میزبان است ولی به احتمال زیاد بازی دو تیم به جای ورزشگاه بنیان دیزل در استادیوم یادگار امام برگزار می‌شود که گنجایش بیشتری دارد. با اینکه اکثر هواداران تبریزی طرفدار تراکتورسازی هستند اما ماشین‌سازی نیز محبوبیت خاصی بین تبریزی‌ها دارد و قطعا این تیم را تنها نخواهند گذاشت.

حال اینکه استادیوم یادگار تبریز چطور بین دو تیم تقسیم شود، ده به نود نخواهد بود و شرایط به گونه دیگری خواهد بود. در هر صورت این مسابقه به جز دربی که تبریزی‌ها از آنها استقبال ویژه‌ای خواهند داشت، دیگر تیم‌های مدعی نیز نگاه دیگری به آن دارند که امیدواریم بدون حرف و حدیث برگزار شود و شائبه‌‌ای را به وجود نیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز