خبرگزاری کار ایران

استقلال اسفند کجا، استقلال شهریور کجا

پوست انداختن تیمی که با السد بازی کرده بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۰۹۲

استقلال عصر سه‌شنبه در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه مهمان الدوحیل قطر است.

به گزارش ایلنا، استقلال عصر سه‌شنبه در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه مهمان الدوحیل قطر است. این برای دومین بار است که آبی‌پوشان برای برگزاری یک مسابقه در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به قطر رفته‌اند. اولین مرتبه دوشنبه 26 شهریور برای جبران شکست خانگی 3 بر یک برابر السد راهی دوحه شدند که نتیجه آن تساوی 2 - 2 و حذف شدن شفر و شاگردانش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود.

سرمربی آلمانی استقلال در آن مسابقه تیمش را با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، طارق همام، مرتضی تبریزی و روح‌ا... باقری به میدان رفت. اللهیار صیادمنش، وریا غفوری و آرمین سهرابیان به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمدند. هرچند اخراج روزبه چشمی در دقیقه 51 برنامه‌های استقلال و شفر را به هم ریخت و باعث شد تا جریان تعویض‌ها عوض شود و استقلال بازی برده را با مساوی عوض کند.

شفر در بازی رفت هم که 5 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود با ترکیب رحمتی، وریا غفوری، منتظری، چشمی، سهرابیان، فرشید باقری، مارکوس نیومایر، فرشید اسماعیلی، طارق همام، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو به میدان فرستاده بود که محمد دانشگر و سجاد آقایی هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بودند. تک گل آن بازی روی اشتباه دروازه‌‌بان حریف و گل به خودی مدافع السد رقم خورده بود. برای بازی برگشت شفر از وریا غفوری، مارکوس نیومایر، محمد دانشگر، سجاد آقایی و الحاجی گرو استفاده نکرد.

این 5 بازیکن نیستند

استقلال سه‌شنبه 14 اسفند باردیگر به دوحه می‌رود تا این بار مقابل الدوحیل قرار بگیرد. اینکه شفر تیمش را با چه ترکیبی راهی میدان خواهد کرد هنوز مشخص نیست، اما علی کریمی، طارق همام، مهدی قائدی، صیادمنش و روح‌ا... باقری  که در بازی قبلی استقلال در دوحه به میدان رفته بودند به طور قطع این بازی را از دست داده اند. این 5 بازیکن که برابر السد به عنوان بازیکن فیکس و ذخیره در ترکیب از آنها استفاده شده بود این بار غایب هستند.

اینها به جای آنها

هرچند این 5 بازیکن به علاوه الحاجی گرو و مارکوس نیومایر که در دیدار رفت برابر السد بازی کرده بودند برابر الدوحیل غایب هستند اما در مقابل آیاندا پاتوسی، ایسما گونکالوس، گادوین منشا، امید نورافکن، داریوش شجاعیان و محسن کریمی 6 بازیکنی هستند که برخلاف بازی با السد، شفر می‌تواند از آنها در مقابل الدوحیل استفاده کند.

رحمتی به دنبال کلین شیت

مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان فصل گذشته 6 بازی برای استقلال انجام داد. بازی رفت و برگشت با الهلال، بازی رفت و برگشت با ذوب‌آهن و دیدار رفت و برگشت با السد که مورد آخر تابستان امسال برگزار شد. شماره یک استقلال فقط برابر تیم عربستانی کلین‌شیت کرد. در مجموع بازی رفت و برگشت از ذوب‌آهن 2 گل دریافت کرد، اما در مجموع 5 گل از تیم قطری خورد! باید دید رحمتی که انتظار می‌رود انتخاب اول شفر برای بازی فردا برابر الدوحیل باشد، در سومین رویارویی با تیم‌های قطری می‌تواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد یا نه؟

5تا 6 تغییر نسبت به آخرین بازی

استقلال نسبت به بازی برگشت مقابل السد، با 5 تا 6 تغییر در ترکیب اصلی‌اش به میدان می‌رود. رحمتی، منتظری، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، وریا غفوری و سهرابیان نفراتی هستند که به احتمال زیاد سه شنبه در ترکیب اصلی استقلال هستند. پاتوسی، منشا، گونکالوس، شجاعیان، دانشگر و امید نورافکن هم دیگر گزینه‌های حضور در ترکیب اصلی به شمار می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز