خبرگزاری کار ایران

بیل و طرفداران رئال رو در روی هم؛ چیزی مثل یک ننگ!

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۰۰۸

گمانه زنی‌ها برای خروج و ماندن ستاره ولزی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، پس از هو شدن ستارگانی چون کاسیاس، رائول، رونالدو و حتی ایسکو گویا حالا نوبت گرت بیل ستاره ولزی کهکشانی‌هاست که در برنابئو توسط تماشاچیان هو شود.

جاناتان بارنت مدیر برنامه‌های گرت بیل ابن حرکت هواداران بیل را "چیزی مث یک ننگ" دانست. بارنت معتقد است که طرفداران مادرید باید به یاد داشته باشند که او در طول این 6 فصل حضور خود در رئال بارها به تیم کمک کرده است تا موفق شود همانند فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 مقابل لیورپول که بیل دو گل از سه گل رئال را به ثمر رساند.

او معتقد است درست است که بیل بارها مصدوم شده است اما نباید تلاش یکی از بهترین بازیکنان در این سیاره تبدیل به یک سرزنش برای کسانی استشود که باید از حضور او سپاسگزار باشند.

بارنت در ادامه گفت: "این نسل از طرفداران واقعی در مورد اهداف گرت در سال‌های آینده صحبت خواهند کرد. صادقانه بگویم، آنها باید از خود خجالت بکشند. گرت سزاوار بزرگترین احترام است. در شش سال گذشته او در اسپانیا بوده ، او همه چیز را به دست آورده . او یکی از بهترین بازیکنان در جهان است. این طرفداران باید پای او را بوسه بزنند".

بیل در آخرین دیدار خود در مادرید پس از بازگشت به ترکیب اصلی سانتایو سولاری، برای رقابت در الکلاسیکو با بارسلونا در روز شنبه به میدان رفت ، اما او نتوانست خواسته‌های سولاری را برآورده کند در نتیجه در دقیقه 61 تعویض شد و آسنسیو به جای او وارد میدان شد. نمایش ضعیف و تاسف بار او در الکلاسیکو باعث شد تا عده‌ای از هواداران میلان او را هو کنند. همچنین گرت بیل تاکنون در 6 بازی در الکلاسیکو آن هم در برنابئو مقابل  بارسا قرار گرفته که در هر 6 بازی رئال شکست خورده است.

با توجه به این مسائل گمانه زنی می‌شود او در تابستان امسال برنابئو را ترک کند و شاید به منچستر یونایتد و باشگاه سابق خود تاتنهام یا به حتی به میلان بپیوندد.

هرچند بارنت معتقد است که بیل در تابستان پایتخت اسپانیا را ترک نخواهد کرد ،مطبوعات اسپانیا گزارش می‌دهند که او در اینجا خوشحال است، او اسپانیایی معقول صحبت می کند و بین او و سایر بازیکنان رئال نیز هیچ مشکلی وجود ندارد. و افرادی که به او نزدیک هستند از این که او قصد ترک مادرید را داشته باشد چیزی نمی دانند و هیچ بحثی در مورد ترک مادرید توسط بیل نیز وجود ندارد . او در تابستان 2018 رئال را ترک نکرد با وجود آنچه که گفته می‌شد مارید را ترک کند، او کاملا محتاط است، می خواهد در رئال بماند و آنها نیز او را می خواهند.

اما رسانه‌های اسپانیای معتقد هستن که بیل کارهای خروج خود از اسپانیا را پیگیری می‌کند و همچنین بارنت با این گفته‌ها تنها به دنبال آن است تا گمانی زنی‌ها از انتقال  بیل را کاهش دهد.

بیل در 30 بازی که در این فصل به میدان رفته 15 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده است.

 

 
 
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز