خبرگزاری کار ایران

روزهای خوب حریف استقلال در آسیا

شوالیه‌های قرمز علیه شاگردان وینفرد شفر

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۱۲

الدوحیل در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه از تیم فوتبال استقلال پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،الدوحیل در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه از تیم فوتبال استقلال پذیرایی خواهد کرد. پیروزی ۶ بر صفر برابر الاهلی باعث شده تا شرایط خوبی در الدوحیل قبل از دیدار برابر استقلال به وجود آید. الدوحیل در لیگ قطر در جدول رده‌بندی لیگ ستارگان پس از السد در رده دوم قرار گرفته است. حریف قطری آبی‌پوشان در پایان هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر با ۱۳ پیروزی، ۴ مساوی، یک شکست، ۴۴ گل زده و ۱۳ گل خورده دارای ۴۳ امتیاز است و بعد از السد ۴۷ امتیازی در رده دوم قرار دارد.

شوالیه قرمز خطرناک

المعزعلی بهترین گلزن و بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا که همراه با قطر قهرمانی در آسیا را هم به دست آورده است، زوج یوسف العربی در خط حمله شوالیه‌های قرمز است. بهترین گلزن آسیا در ۱۵ بازی برای تیمش به میدان رفته است که در این تعداد بازی تنها ۳ بار موفق به گلزنی شده است. اما این بازیکن با ۵ پاس گل بهترین گل‌ساز الدوحیل است. به جز المعزعلی، دیگر بازیکنان سرشناس و تأثیرگذار الدوحیل عبارتند از: کریم بودیاف، اسماعیل محمد، مهدی بن عطیه، امین لکومته، سلطان البریک و یوسف مساکنی.

خارجی‌های با کیفیت

الدوحیل چند بازیکن خارجی دارد که عبارتند از خلیفه ابوبکر دروازه‌بان ۲۹ ساله و اهل کشور سنگال، مهدی بن عطیه مدافع سرشناس و مراکشی، ادمیلسون جونیور هافبک اهل کشور بلژیک و شویا ناکاجیما مهاجم ژاپنی. قطری‌ها در لیگ قهرمانان آسیا از ۴ بازیکن خارجی شأن می‌توانند استفاده کنند. الدوحیل در دیدار مقابل قطر یک غایب بزرگ دارد و او کسی جز المعزعلی، بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا نیست.

اسماعیل محمد مصدوم، احمد یاسر برگشت

اسماعیل محمد مدافع اصلی و کلیدی الدوحیل هم به دلیل برخورد شدید با مدافع الشحانیه با آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو روبه‌رو شد تا بازی مقابل استقلال را از دست بدهد. بازگشت احمد یاسر مدافع ملی‌پوش و لژیونر قطری‌ها بعد از تجربه قرضی در ویسل کوبه ژاپن می‌تواند خبر خوبی برای روی فاریا در آستانه بازی با استقلال باشد چون این مدافع باتجربه زوج خوبی برای خرید مراکشی در ساختار تدافعی خواهد بود. لیست آسیایی الدوحیل به نسبت فصل قبل تنها سه تغییر دارد: اضافه شدن مهدی بن عطیه (یوونتوس) شوجیا ناکایاما (سالزبورگ اتریش) و احمد یاسر (بازگشت از ویسل کوبه ژاپن).

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز