خبرگزاری کار ایران

گلزنی استوکس بعد از 11 هفته و 132 روز

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۹۹

استوکس حالا در جدول گلزنان بار دیگر احیا شده و فقط یک گل زده کمتر از علی علیپور و کی‌روش استنلی 10 گله دارد

به گزارش ایلنا،استوکس که ابتدای فصل به عنوان یکی از خریدهای تابستانی تراکتورسازی به این تیم پیوست، از همان هفته‌های ابتدایی به عنوان یک مهاجم گلزن درخشید. با این حال بعد از گلزنی در دقیقه 74 بازی با صنعت نفت در هفته نهم دیگر هیچ توپی توسط او از خط دروازه‌ها عبور نکرده بود. چند هفته بار گلزنی را هری اروین اسکاتلندی به دوش کشید و در چند هفته پایانی نیم فصل نخست هم هیچ‌کدام از مرخصی باز نگشتند تا دست تراکتور در خط حمله خالی بماند.

بازگشت کم شکوه

استوکس در تعطیلات نیم فصل به تراکتور برگشت ولی در 3 بازی پس از بازگشت مجدد این بازیکن هنوز شاهد گلزنی او نبودیم. تراکتور ابتدا با نتیجه 3 بر صفر از سد نفت مسجدسلیمان گذشت که استوکس سهمی از این 3 گل نداشت و بعد از آن برابر نساجی در حالی به تساوی یک - یک رسید که گل بخودی ولسیانی تنها گل تراکتورسازان بود و در نهایت در بازی با استقلال هم که این تیم یک بر صفر به پیروزی رسید، دژاگه تک گل تیمش را به ثمر رساند.

تا 5 نشه، بازی نشه

این مهاجم توانمند در 4 بازی ابتدایی نیم فصل دوم نیز برای تیمش بازی کرد اما نتوانست گلی به ثمر برساند تا 132 روز در حسرت گلزنی باشد. استوکس اما انگیزه زیادی داشت تا در بازی مقابل سپاهان بتواند نهمین گل خود را بزند. این بازی به نوعی جنگ استوکس با کی‌روش استنلی صدرنشین جدول گلزنان هم محسوب می‌شد و این مهاجم ایرلندی موفق شد با گل کردن پنالتی نهمین گل فصل را بزند و طلسم ناکامی‌هایش را بشکند.

پسر ایرلندی احیا شد

استوکس حالا در جدول گلزنان بار دیگر احیا شده و فقط یک گل زده کمتر از علی علیپور و کی‌روش استنلی 10 گله دارد و به همین خاطر می‌تواند در آینده با روشن شدن موتور گلزنی‌اش بار دیگر به صدرجدول گلزنان برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز