خبرگزاری کار ایران

میداوودی از لحظه ورودش به زمین فحاشی می‌کرد

مطهری: گفتم کادو را دادی، داور اخراجم کرد! / لک را اخراج کردند چون با پرسپولیس بازی داشتیم!

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۹۵

مربی نساجی مازندران می‌گوید داور مسابقه مقابل نفت مسجد سلیمان به اشتباه او را اخراج کرده است.

به گزارش ایلنا، نساجی مازندران در یک بازی جنجالی مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی دو- دو رسید. شاگردان مجید جلالی در حالی این نتیجه را به دست آوردند که تا دقایق پایانی دو بر صفر پیش افتاده بودند ولی در عرض کمتر از پنج دقیقه دو گل دریافت کردند تا سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کنند. جالب اینجاست در این بازی پربرخورد، داور یک مربی و یک بازیکن نساجی را از روی نیمکت اخراج کرد.

در این رابطه گفتگویی با حمید مطهری مربی اخراجی نساجی انجام دادیم که بدجوری از اتفاقات بازی ناراحت بود.

در شرایطی که در آستانه برد بودید با تساوی بازی را مقابل نفت مسجد سلیمان خاتمه داد اما پایان بازی با حواشی همراه شد.

تا قبل از گل دوم ما شرایط خوبی داشتیم ولی پس از گل دوم نساجی اتفاقاتی رخ داد که تعجب‌آور بود. بعد از گل دوم ما ورق برگشت و همه سوت‌ها به سمت نفت رفت تا در نهایت بازی مساوی شود. دلیلش را باید از داور پرسید چون کاری کرد که نفتی‌ها به خواسته‌شان برسند. این را هم فراموش نکنید که از اول بازی کوچک‌ترین برخورد را برای حریف ضربه ایستگاهی اعلام می‌کرد که بعد از گل دوم ما شدت پیدا کرد و هر دقیقه دو ضربه ایستگاهی به نفت می‌داد تا از این طریق به گل برسند. وقتی هر دقیقه دو خطا می‌گرفت، بالاخره از این خطاها دو تایش به گل تبدیل می‌شود که همین اتفاق هم افتاد و نفتی‌ها به خواسته‌شان رسیدند.

چرا شما اخراج شدید؟

من حرف خاصی نزدم و بعد از گل دوم نفت گفتم کادو را دادی که کمک‌داور به داور وسط گفت اخراجش کن!

این جمله باعث اخراج شد؟ منظورتان چه بود؟

من به کسی بی‌احترامی نکردم و فقط یک جمله گفتم که اخراجم کردند. جالب اینجاست که بازیکنان ما می‌گفتند که میداوودی از زمانی که وارد زمین شد به همه داشت فحاشی می‌کرد و داور هم در یک قدمی‌اش ایستاده بود ولی جرات نداشت به او کارت بدهد. نمی‌دانم چرا داور این چیزها را نمی‌دید ولی نیمکت ما را کاملا زیر نظر داشت و همه چیز را می‌دید و می‌شنید!

حامد لک را هم اخراج کرد؟

به او هم کارت قرمز داد که مشخص شد به چه علت بود!

برای بازی با پرسپولیس بازیکن دارید؟

مشکل خاصی نداریم و همین بازی با نفت نیز پنج بازیکن ما غایب بودند که بدون آنها نیز توانستیم امتیاز بگیریم.

با این وجود نساجی برای بیانیه نوشتن اقدام نکرده است.

انصافا وقتی تیم‌هایی که ساکت هستند و حرف نمی‌زنند، نباید این بلاها را بر سرشان بیاورند. ما هیچ موقع به داوری‌ها اعتراض نکردیم ولی دیدیم که هر تیمی اعتراض کرده سودش را برده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز