خبرگزاری کار ایران

مصدومیت بدموقعی بود اما با قدرت برمی‌گردم

صیادمنش: از ابتدای فصل ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کردیم / الدوحیل باید از استقلال بترسد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۹۱

مهاجم جوان استقلال تهران می‌‌گوید مصدویمتی که در مقطع فعلی به سراغ او آمده به زودی برطرف می‌شود و او با قدرت دوباره برمی‌گردد.

به گزارش ایلنا، مصدومیتی که اللهیار آن را یک بدشانسی می‌داند که باعث وقفه در روند خوب او شد اما قول می‌دهد با قدرت برگشته و جبران خواهد کرد. در این بین این مهاجم جوان آبی‌های پایتخت به مدعی بودن استقلال برای قهرمانی اشاره دارد و می‌گوید قطعا در آسیا هم برای شروع به بردن مقابل الدوحیل فکر می‌کند که یکی از قدرت‌های آسیاست اما از نام و اعتبار این تیم ترس دارد.

در زمان بدی مصدوم شدی.

متاسفانه در مسابقه‌ای که داشتیم روی یک استارت پای من کش آمد و باعث شد مصدوم شدم. با این حال خدا را شکر که این مصدومیت حادتر نشد و الان در حال انجام فیزیوتراپی هستم تا دو، سه هفته دیگر دوباره برخواهم گشت.

در روند خوبی که داشتی این مصدومیت یک بدشانسی بدموقع بود.

بابت اینکه شرایط خوبی در استقلال دارم خوشحال هستم و جا دارد از اطمینان باشگاه، کادر فنی و در راس آنها آقای شفر و همچنین حمایت هواداران که انرژی زیادی به من می‌دهند تشکر کنم. قطعا سعی می‌کنم هرچه زودتر آماده بازی شوم تا بتوانم جواب این همه لطف و اعتماد را بدهم.

استقلال هم طی این چند هفته روند خوبی پیدا کرده است و توانستید به جمع مدعیان اضافه شوید.

خدا را شکر با اضافه شدن بازیکنانی که در نیم فصل دوم به استقلال آمدند تیم شرایط خوبی پیدا کرده است و همه با کیفیت هستند. بازیکنانی که به نظرم باید تلاش کنند در حد نام استقلال کار را پیش ببرند و قطعا با نظارت و هدایت آقای شفر شرایط روز به روز از این هم که می‌بینید برای تیم بهتر خواهد شد.

به همین دلیل اردوی تیم امید را از دست دادی.

بابت بحث بودنم در تمرینات استقلال یا رفتن به تیم امید من تصمیم گیرنده نیستم چون باشگاه و آقای شفر تصمیم گیرنده هستند. با این حال متاسفانه این مصدومیت گریبانگیر من شد و امیدوارم هرچه زودتر بتوانم برگردم. شاید این مصدومیت یک وقفه در روند خوبم انداخته باشد اما خیلی زود برمی‌گردم و آن را با قدرت ادامه می‌دهم.

فکر می‌کنی با این رقابتی که در خط حمله استقلال وجود دارد بتوانی دوباره با قدرت به تیم اضافه شوی؟

این یک رقابت شیرین در استقلال است و قطعا استقلال بزرگ‌تر از آن است که وابسته بازیکنی باشد. این وظیفه من است که برای یدک کشیدن نام بزرگ استقلال با تمام قوا تلاش کنم تا بتوانم جایگاه خودم را در این تیم به دست بیاورم.

استقلال فعلی می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند؟

قطعا همین طور است چون از ابتدای فصل ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کردیم. برای این عنوان هدف بلند مدت داریم و شک ندارم با هدایت شفر و تجربه‌ای که این مربی دارد با توجه به کم بودن اختلاف امتیازات این شانس برای استقلال وجود دارد که با قدرت به قهرمانی فکر کند.

شروع استقلال در آسیا و بازی با تیم قدرتمند الدوحیل را چطور می‌بینی؟

قطعا آسیا شرایط متفاوتی با لیگ دارد و کار آسانی پیش رو نداریم. الدوحیل تیم قدرتمندی است که بازیکنان قدرتمندی دارد اما مطمئنا این تیم از تقابل با استقلال که یکی از تیم‌های پرافتخار آسیاست باید بترسد و برای بردن به قطر می‌رویم.

و اینکه در این روند خوب استقلال حضور فرهاد مجیدی چه نقشی دارد؟

به نظرم در کنار هدایت خوب آقای شفر، بودن آقافرهاد هم توانست از نظر روحی و روانی کمک زیادی به استقلال کند. از حضور آقافرهاد خوشحالم و قطعا با بودن او در کنار آقای شفر شرایط ما روز به روز بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز