خبرگزاری کار ایران

دومین المپیاد ورزشی بانوان کارگر؛

پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اختتامیه المپیاد ورزشی بانوان کارگر

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۶۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت اختتامیه دومین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در اصفهان پیامی را ارائه و در آن از بانوان ورزشکاری که عزت جامعه کار و تولید بوده و در این مسابقات حضور پیدا کردند قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، پیام محمد شریعتمداری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز ایران اسلامی ما جامعه‌ای پویا، پیشرو، کمال‌گرا و جامعه‌ فرهیخته‌ای است که با عزت، ایثار، دوراندیشی و فهم بالا درصدد است تا با بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی خود، با نشاط مضاعف و امید روزافزون مسیر توسعه را به نحو مطلوب و با امید به خالق فردایی بهتر را طی نماید.

بی‌شک ورزش به مثابه پدیده‌ای اجتماعی، در تقویت سرمایه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و انسانی به نحو شایسته‌ای مورد اهمیت قرار گرفته و به عنوان راهبردی موثر بر روی مهارتهای زندگی و ارتقا کیفیت زندگی اثرگذار می‌باشد که این مهم قاعدتا در گرو تقویت کارکردهای مثبت آن میسر شده، منجر به تربیت نیروی انسانی سالم، تقویت سرمایه‌های اجتماعی، ارتقا سطح مشارکت‌پذیری و کمک به بهبود دورنمای نشاط جمعی خواهد شد. طبیعتا بهره‌گیری و کاربست هوشمندانه این مهم به ویژه در تلطیف محیط خشک، حساس و پر استرس کار و تلاش در چارچوب نظامات " کسب رزق حلال" بیش از پیش ضروری و بایسته است .

بنابراین انتظار به حق آن است که با توجه به آثار و برکات ارزشمند امر ورزش در ارتقا و تعالی انسانی که زیربنا و مبنا همه پیشرفت‌ها است نهادها و سازمانهای متولی امر، مخصوصا شرکای اجتماعی ما کماف سابق و بیش از پیش نسبت به توسعه زیرساختنها و فراهم‌سازی امکانات درخور شان سربازان اقتصاد مقاومتی ما را یاری رسانند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و حسب تکالیف قانونی خود متولی و پیشتاز نهادینه‌سازی ورزش‌های همگانی در جامعه محترم کار و تلاش و در بین طیف‌های مختلف مخاطبان خود از طریق اجرای برنامه‌های منتوع به ویژه از طریق برگزاری المپیادهای ورزشی است و این برنامه‌ای که شما عزیزان، خواهران و فرزندان من در آن شرف حضور دارید در همین راستا تمهید و تدبیر شده است که لازم می‌دانم به طور ویژه از حضور افتخارآفرین شما بانوان ورزشکار که عزت جامعه کار و تولید می‌باشید صمیمانه قدردانی نمایم و از اینکه در این رقابتها و در این المپیاد ضمن پایبندی به شئونات اسلامی و ملی توان، استعداد و همت والای خودتان را بیش از پیش به تصویر می‌کشید تجلیل نمایم.

همچنین جا دارد از دست‌اندرکاران امر همکاران محترم در معاونت فرهنگی و اجتماعی فدراسیون ورزشهای کارگری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و سایر همکاران که این فرصت ارزشمند را برای شما عزیزانم فراهم ساخته‌اند سپاسگزاری نمایم امیدوارم این بهانه رقابت را به قاعده رفاقت درآورده شاهد شادابی، طراوت موفقیت‌های بیش از پیش شما بانوان محترم جامعه با عزت کار و تولید کشور در تمام عرصه ها و میادین باشیم.

مایل بودم از نزدیک شاهد برنامه‌های مختلف شما فرزندانم باشم اما به دلیل کثرت مشغله عذر عدم حضور اینجانب را حتما خواهید پذیرفت. در پایان از درگاه خداوند منان برای تک تک شما عزیزانم سلامتی روزافزون مسالت دارم.

محمد شریعتمداری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز