خبرگزاری کار ایران

دومین المپیاد ورزشی کارگری بانوان؛

وحدت: زنان کارگر در سطح ملی جایگاه ورزشی خود را پیدا کنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۴۲

دبیر اتحادیه زنان کارگر کشور با اشاره به استقبال خوب بانوان ورزشکار از المپیاد ورزشی بانوان کارگر در کشور گفت: زنان کارگر در سطح ملی باید جایگاه ورزشی خود را پیدا کنند و امیدواریم که این به واقعیت تبدیل شود.

فاطمه وحدت در گفتگو با ایلنا با اشاره به آغاز این المپیاد در سال گذشته گفت: اتحادیه زنان کارگر حدود سه سال پیش با هدف رشد و تعالی تندرستی برای زنان جامعه خصوصا حامعه زنان کارگر اقدام به برگزاری این المپیاد کرد که سال گذشته با استقبال خوب زنان ورزشکار از استان‌های مخالف در کرمان و امسال هم با حضور استان‌های بیشتر در استان استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: برکزاری این مسابقات از نظر زنان کارگر حائزاهمیت بسیاری است به این دلیل که زنان کارگر در سطح ملی باید جایگاه ورزشی خود را پیدا کنند و امیدواریم که این به واقعیت تبدیل شود. از تمام مسئولان کشور تقاضا داریم در این زمینه اتحادیه زنان کارگر را کمک و همیاری کرده تا ورزش کارگران زن در تمامی رشته‌های ورزشی برای زنان قهرمان کشور که در سه جبهه اقتصادی، اجتماعی و خاتوادگی سعی و تلاش می کنند رواج باید تا جامعه توانمند، سالم و پویا داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز