خبرگزاری کار ایران

دومین المپیاد ورزشی بانوان کارگر؛

سنجری: باید به زنان ورزشکار ایران میدان داد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۲۳

دبیر المپیاد ورزشی اتحادیه کارگری بانوان با اشاره به سطح بسیار بالای برگزاری این مسابقات گفت: بانوان کارگر در این مسابقات ثابت کردند باید به زنان ورزشکار ایران میدان داد.

مریم سنجری در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه شور و هیجان خاصی بر این مسابقات حاکم بود سطح مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرده و گفت: ورزشکاران خانم با انگیزه بالایی در این مسابقات شرکت کرده بودند و این رقابت‌ها در روحیه بانوان کارگر ما بسیار موثر بود حتی بانوانی که در این مسابقات برنده هم نبودند روحیه بسیار خوبی داشته و معتقد بودند بازیها بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به حضور خانم باردار 7 ماهه و مادری با کودک 2 ماهه در این مسابقات اظهار داشت: ورزشکارانی از دورترین و محروم‌ترین نفاط کشور مانند شهر رودبار جنوب در این مسابقات شرکت کرده بودند که با وجود اینکه از نظر مالی در مضیقه هستند از نظر فرهنگی بسیار غنی بودند.

سنجری افزود: بانوان شرکت‌کننده در این مسابقات در واقع برنده اخلاق و روحیه ورزشکاری هم بودند، ما خانمی را داشتیم که قهرمان لیگ بوده و اعلام شد که نباید در مسابقات باشند که ایشان هم داوطلبانه از مسابقات کنار کشیدند که این امر نشان‌دهنده تبلور اخلاق‌مداری در این مسابقات بود.

وی با تاکید بر اینکه بانوان کارگر در این مسابقات ثابت کردند باید به زنان ایران میدان داد، به میزبانی دو شهر کرمان و اصفهان در دو دوره این مسابقات هم اشاره کرده و میزبانی هر دو را بسبار خوب دانست. وی همنین از فولاد مبارکه اصفهان و مس سرچشمه و گل گهر سیرجان برای حمایت از برگزاری این مسابقات در این دوسال تشکر و قدردانی کرد.

وی در پایان اظهار داشت: جا دارد از ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، سهیلا اثنی‌عشران مدیر کل امور بانوان استانداری اصفهان، محسن نیرومند رئیس اداره کار استان اصفهان، مهناز زند دبیر اتحادیه بانوان کارگر استان اصفهان، جواد شیران رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان، هما نژاد تایبی مسئول کمیته فنی المپیاد، همه کادر اجرایی  که در این چند ماه در تهران برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تلاش کردند و تمام شیر‌زنان ایران که دعوت ما را لبیک گفتند تشکر کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز