خبرگزاری کار ایران

حدادی فر: دوبازی پلی‌آف جوانان ما را در شرایط مسابقه قرار داد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۲۳

قاسم حدادی‌فر ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار نخست تیمش در جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحال هستیم که یک بار دیگر در این تورنمنت با کیفیت حضور داریم.

به گزارش ایلنا، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت: دوبازی سخت داشتیم و دو هفته سخت را پشت سرگذاشتیم ولی امیدوارم بتوانیم فرامین سرمربی تیم را به خوبی در زمین پیاده کنیم.

وی در مورد بازی فردا مقابل نماینده عراق عنوان کرد: بازی سختی داریم و تیم عراقی تیم با کیفیت است و تلاش می‌کنیم که با حمایت هواداران‌ما بازی با کیفیت را ارائه دهیم.

حدادی فر بیان کرد: در خصوص ذوب‌آهن تنها تیمی است که با دو بازی پلی آف به دور گروهی صعود کرده است؛ قطعا تیم جوانی هستیم و این دو بازی بچه‌های ما را از لحاظ روحی بسیار آماده کرد؛ در کل آماده هستیم و فقط مشکل بدنی داریم که با ریکاوری وضعیت بهتر شده است.

کاپیتان تیم ذوب‌آهن با بیان اینکه تیم جوانی هستیم، اذعان کرد:مطمئن باشید در سال‌های آینده وضعیت ما بهتر خواهد شد.

وی در خصوص اینکه تیم‌های عربی به صورت فیزیکی بازی خواهند کرد،گفت: تیم عراقی تیم قدرتی است، می‌دانیم بازی مشکلی داریم و در وسط میدان شرایط سخت‌تر است و تلاش می‌کنیم فرامین کادرفنی را به خوبی اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز