خبرگزاری کار ایران

مقایسه شروع‌های شفر با استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۱۷۵

استقلال مانند فصل گذشته، باز هم در نیم‌فصل دوم اوج گرفته است

به گزارش ایلنا، استقلال مانند فصل گذشته، باز هم در نیم‌فصل دوم اوج گرفته است. شاگردان وینفرد شفر از 5 بازی 4 برد و یک شکست کسب کرده‌اند و با 12 گل زده و 2 گل خورده صاحب 12 امتیاز شده‌اند.

مقایسه این نتایج با 5 بازی ابتدای فصل و 5 بازی ابتدای فصل گذشته نشان می‌دهد بهترین شروع وینفرد شفر با استقلال است. شفر با خریدهای تازه‌اش بهترین شروع را داشته و اگر شکست خارج از خانه برابر تراکتورسازی را فاکتور بگیریم در سایر مسابقات هم عملکرد فنی‌اش خوب بوده و هم با اختلاف و تفاضل گل بیش از یک گل به برتری رسیده است. نتایج استقلال در 5 بازی ابتدای نیم فصل اول و 5‌بازی ابتدایی تیم فصل دوم سال گذشته را مرور و با امروز مقایسه می‌کنیم.

2 برابر نیم‌فصل

در نیم‌فصل اول استقلال از 5 بازی مشابه خودش برابر پیکان، ذوب آهن، تراکتور، پارس‌جنوبی و فولاد خوزستان یک برد، 3 تساوی و یک شکست کسب کرده بود. آنها فقط 6 امتیاز گرفته بودند و 5 گل زده و 3 گل خورده داشتند. به عبارت دیگر نصف  دور برگشت امتیاز گرفته و کمتر از نصف گلزنی کرده بودند. تعداد گل‌های خورده هم یکی بیشتر از امروز بود.

بهتر از پارسال

مرور 5 بازی نیم فصل دوم لیگ هفدهم که در آن مقطع استقلال شفر هم اوج گرفته بود نشان می‌دهد آبی‌پوشان در 5 بازی آن مقطع، 2 برد و 3 تساوی کسب کرده بودند و 9 امتیاز داشتند. 8 گل زده و یک گل خورده هم در کارنامه آبی‌ها دیده می‌شود. هرچند تعداد گل‌های خورده یکی کمتر از امروز بود اما گرفتن 3 امتیاز بیشتر و زدن 4 گل بیشتر نشان می‌دهد که تیم شفر از آن مقطع که جباروف و امید ابراهیمی را هم داشت بهتر نتیجه گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز