خبرگزاری کار ایران

جنجال رئیس فدراسیون سوارکاری؛ آقای خلیلی عذرخواهی کنید!

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۱۷

اظهارات تند و اهانت‌بار فدراسیون سوارکاری موجب شد تا نماینده مردم شرق استان گلستان از او خواستار عذرخواهی و توضیح برای تنویر افکار عمومی شود.

به گزارش ایلنا، طی روزهای اخیر فایل صوتی از مسعود خلیلی،‌ رئیس سوارکاری در فضای مجازی منتشر شد که در آن به قومیت ترکمن‌ها توهین کرده بود و به دنبال این اظهار نظر جنجالی ترکمن‌های ایرانی خواستار برخورد صریح و عذرخواهی این مقام مسئول شده‌اند.

خلیلی در خردادماه امسال عنوان ریاست فدراسیون سوارکاری را دریافت کرد و برای چهار سال دیگر در این سمت منصوب شد.

گفته‌های اهانت بار رییس حال حاضر فدراسیون سوارکاری ایران به قوم اصیل ترکمن که حداقل 7 سال تاریخ مکتوب دارد و اسب، اسبدوانی و پرورش اسب با زندگی، تاریخ و خون این مردم اجین با واکنش‌های فروانی رو به رو بود.

شهرام غراوی نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات توهین آمیز اخیر رئیس فدراسیون اسبدوانی کشور در مورد ترکمن ها، شدیدا واکنش نشان داد و تاکید کرد مصرانه موضوع را پیگیری می‌کند. غروی در این خصوص گفته: "بنده فایل صوتی خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری کشور را شنیدم که حاوی الفاظ و کلمات توهین آمیزی بود که شایسته یک نفر مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط کنونی نبود. این امر موجب رنجش خاطر بخش عظیمی از مردم استان به ویژه مردمان شریف ترکمن صحرا که سهم بزرگی در صنعت پرورش اسب دارند. آقای خلیلی ضمن عذرخواهی برای تنویر افکار عمومی توضیخ بدهید که چرا این مسایل عنوان شده و بنده هم مصرانه پیگیر این قضیه خواهم بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز