خبرگزاری کار ایران

نگرانی رییس هیات هاکی استان تهران از عدم بی طرفی فدراسیون

نگرانی از انتخاب سلیقه ای نمایندگان ورزشکان و مربیان و داوران در انتخابات هاکی

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۸۷۹

معرفی نمایندگان ورزشکان و مربیان در انتخابات هاکی با اعتراض روبرو شده و رئیس هیات تهران نسبت به بی طرفی فدراسیون اظهار نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا، معرفی نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاههای هاکی برای انتخابات از سوی فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان با اعتراض روبرو شده است. معترضان اعتقاد دارند معرفی نفرات فوق کاملا سلیقه ای و بدون در نظر گرفتن سابقه، روزمه و صلاحیت صورت گرفته است.

در همین راستا مسعود مختاری رییس هیات هاکی استان تهران و نامزد انتخابات فدراسیون هاکی از معرفی نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاهها به وزارت ورزش اظهار نگرانی کرده و تاکید کرد فدراسیون بایستی در این خصوص بی طرف عمل نماید.

مختاری در این مورد اظهار داشت: معرفی نفرات به عنوان نماینده فدراسیون در مجمع انتخاباتی و در بخش‌های مربیان، بازیکنان، داواران و باشگاه‌ها باید با آرای مستقیم و معرفی آن مجموعه صورت بگیرد و نباید این افراد سلیقه ای انتخاب شوند. من به عنوان مسئول هیات‌ هاکی استان تهران تذکر می‌دهم که معرفی افراد چنانچه سلیقه ای باشد، در آینده به مشکلات جدی بر می‌خوریم.

رییس هیات هاکی استان تهران در ادامه گفت: فدراسیون باید ۷ نفری را انتخاب و به وزارت ورزش و جوانان معرفی نماید که مورد تایید جامعه هاکی کشور باشند.

وی افزود: ما می‌خواهیم هاکی را جهانی کنیم اما برخی افرادی که می‌خواهند در راس کار باشند که متاسفانه سابقه چندانی در هاکی ندارند.

مختاری در پایان یاد آور شد: من‌ مطمئن هستم و به همه دلسوزان و علاقه‌مندان هاکی قول می‌دهم که وزارت ورزش و جوانان و شخص جناب مسعود سلطانی فر  طرف فرد خاصی نیست و  امیدواریم با درایت همه جامعه ورزشی کشور  مشکلات این رشته  برطرف شوند و هاکی ایران مطابق خواسته خانواده هاکی کشورمان پیش برود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز