خبرگزاری کار ایران

برای بازی با ژاپن فشار زیادی را از سوی رسانه‌های ایرانی تحمل می‌کردیم

بیرانوند:‌ صد در صد از ایران می‌روم / نمی‌دانم چطور 5 بازیکن ما به سمت داور رفتند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۸۰۴

سنگربان تیم ملی و پرسپولیس امروز میهمان برنامه تلویزیونی رضا رشیدپور بود و به سوالات جالب او پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند امروز میهمان برنامه تلویزیونی حالا خورشید بود و در نظرسنجی این برنامه به عنوان پدیده سال 97 انتخاب شد.

بیرانوند در گفت و گویی که در این برنامه داشت درباره اتفاقاتی که در سال "97" برای او افتاد گفت:«سال 97 یکی از بهترین سال های زندگی من بود. از لحاظ ورزش و فوتبال هم برای من و هم فوتبال ایران سال خیلی خوب بود. من که هیچ وقت امسال را  فراموش نمی کنم. 97 سالی بود که برای من رو به جلو بود و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم.»

او درباره بهترین صحنه‌ای که از سال 97 به یاد خواهد داشت، گفت:« خب اگر قرار باشد یک صحنه را انتخاب کنم ضربه سر ژاوی در بازی پرسپولیس و السد که باعث شد پرسپولیس بعد از سال ها به فینال آسیا برسد را انتخاب می کنم.»

سنگربان پرسپولیس در این باره که در لیگ هجدهم هم آنها به دنبال قهرمانی هستند، گفت:«خداراشکر بازیکنان خیلی خوبی به تیم اضافه شده اند. ما دوسال است که قهرمان ایران شدیم و سال قبل هم به فینال باشگاه های آسیا رفتیم. امسال همه انتظار دارند تا برای سومین بار قهرمان شویم هرچند  شرایط خیلی سخت است.»

بیرانوند اضافه کرد:«تیم ها برای موفقیت سرمایه گذاری کرده اند اما خوشبختانه الان در صدر جدول هستیم و می خواهیم به کمک هواداران هت تریک کنیم. هرچند همانطور که گفتم کار خیلی سختی است. امسال هرتیمی قهرمان شود کار بزرگی انجام داده است. فاصله امتیازها بین تیم اول تا پنجم خیلی کم است و همین لیگ را جذاب تر کرده است.»

دروازه بان تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا درباره این مسابقات گفت:«ما در جام ملت ها برای قهرمانی به مسابقات رفته بودیم و می توانم بگویم تنها دوره ای که باید تیم ملی قهرمانی می شد همین دوره بود. تیمی که آقای کی روش ساخته بود دیسیپلین فوق العاده ای داشت و ما تا قبل از بازی آخر گل نخوردیم.» او افزود:« تیم ما به گل نخوردن عادت کرده بود و دوست داشتیم قهرمان شویم اما یک اشتباه تمرکز ما را به هم زد. ما برای بازی با ژاپن فشار زیادی را از سوی رسانه های ایرانی تحمل می کردیم.»

بیرانوند ادامه داد:«وقتی با ژاپن بازی داشتیم، کارشناسان می گفتند ژاپن تیمی نیست جلوی ایران را بگیرد. شاید گاهی این حرف ها انرژی مثبت بدهد اما در چنین مواقعی می تواند فشار مضاعفی را بر بچه ها وارد کرده و انرژی منفی دهد. رسانه ها انتظارها را خیلی ما بالا برده بودند و این از نظر روحی و روانی روی تیم تاثیر گذاشت.»

او درباره بازی برابر ژاپن هم گفت:« این شکست شاید بیشتر به خاطر همان بحث روحی و روانی تیم خودمان بود. نمی خواستیم به ژاپن ببازیم. ژاپن تیم خیلی خوبی بود اما ما هم این تیم را آنالیز کرده بودیم.  آقای کی روش گفته بود اگر نیمه اول گل نخوریم می توانیم در نیمه دوم بازی را ببریم. این اتفاق هم افتاد اما نمی دانم چه شد در آن صحنه 5 بازیکن ما رفتند سمت داور و متاسفانه گل خوردیم.»

در ادامه رشیدپور تصاویری را برای بیرانوند پخش کرد تا دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درباره آن ها صحبت کند:

مهدی تاج: زحمتکش

ناصرحجازی: الگوی زندگی ورزشی

برانکو: پروفسور

میدان آزادی: اولین تصویری که  از تهران در ذهنم بود و  اولین عکسم در تهران را در میدان آزادی گرفتم. زمانی از تلویزیون تصویری میدان آزادی را دیده بودم و همیشه آرزویم بود که این میدان را از نزدیک ببینم. 

پلنگ صورتی: اهل کارتون نیستم و هیچوقت اهلش نبودم. کلا با کارتون حال نمی کنم و تنها کارتونی که دیده ام فوتبالیست ها بوده است.

سیمرغ بلورین:

اینجا کجاست؟ بعد از جام جهانی که آمدیم برای مراسم جشن خانه سینما و انتخاب برترین بازیگران، من را دعوت کردند تا جایزه را بدهم که باعث افتخار بود.

رشیدپور در ادامه درباره ارتباط او با بازیگرها و سینماگران پرسید که بیرانوند گفت:« با بازغی و دیرباز رابطه‌ام خوب است...» رشیدپور که متوجه بازغی نشده بود از بیرانوند باردیگر درباره او پرسید و بیرانوند هم گفت:« نمی دانم، همان بازیگری که مجری تلویزیون هم هست...» رشیدپور که از این اتفاق خنده اش گرفته بود گفت:« چطور ممکن است فامیلی بازیگری که با او ارتباط داری را ندانی؟!» 

سعید عزت اللهی: حیف شد! جای سعید واقعا در جام ملت ها خالی بود. بازیکنی بود که می توانست روی بازی هایمان تاثیربگذارد. سعید پسر دوست داشتنی هم هست و امیدوارم موفق باشد.

سیب زمینی سرخ کرده: نمی دانم این عکس ها را چرا به من نشان می‌‌دهید اما در اردوهایی که در چین و ژاپن داشتیم غذایمان فقط همین بود.

کارلوس کی روش: درباره کارلوس کی روش باید بگویم در اردوی تیم ملی در جام ملت ها، مسابقه تفریحی بین بچه ها برگزار شد و یک تعداد نشانه و تصویر بود که با توجه به اسامی که گفته می شد هرکس تصویری را بر می داشت. وقتی از بچه ها می خواستند تصویر مربوط به کارلوس کی روش را بردارند همه عکس قلب را برمی داشتند.

رشیدپور درباره این که آیا او و دیگر بازیکنان با کی روش در ارتباط هستند گفت:« بله فکر می کنم آقای کی روش با بچه ها ارتباط دارد. دیروز هم تولد ایشان بود و بچه ها همه به او تبریک گفته اند. دیروز تولد آقای برانکو هم بود...»

علیرضا بیرانوند در پایان گفت و گویش درباره انتخابش به عنوان پدیده سال 97 گفت:« ممنون از مردم و هواداران ، ممنون از هواداران استقلالی که در این نظر سنجی به من رای دادند.»

او افزود:« من دوست دارم پیشرفت کنم و چیزهای بیشتری یاد بگیرم.» دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به تیمی خارجی می رود گفت:« صددرصد این اتفاق می افتد و برای ادامه فوتبالم به خارج می روم. امیدوارم اتفاق خوبی برایم بیفتد. من تا الان صبر کردم و بازهم صبر می کنم تا به یک باشگاه خوب و معتبر اروپایی بروم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز