خبرگزاری کار ایران

موضوع جدی شود، شفر تصمیم می‌گیرد

استقلالی‌ها تماس فتاحی برای تعویق بازی را تکذیب کردند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۶۳۴

رییس مسابقات سازمان لیگ از احتمال لغو بازی‌های هفته بیستم و یکم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش ایلنا، رییس مسابقات سازمان لیگ از احتمال لغو بازی‌های هفته بیستم و یکم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. سعید فتاحی گفت در این خصوص با مسوولان و مدیران این باشگاه‌ها از جمله هادی مباشری صحبت کرده و موافقت آنها را گرفته است تا در صورت موافقت مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، بازی به جای 16 و 17 اسفند، درتاریخ 5 فروردین برگزار شود. اما هادی مباشری معاون باشگاه استقلال نسبت به این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت هیچ تماسی از طرف آقای فتاحی با او گرفته نشده است، اما از این تصمیم استقبال می‌کند.

هرچند مباشری و باشگاه استقلال از تغییر زمان بازی با نفت مسجدسلیمان ابراز بی‌خبری می‌کنند و تاکید دارند که در این رابطه تماسی از طرف سازمان لیگ با آنها گرفته نشده است، اما امیدوار هستند که این اتفاق بیفتد تا با خیال راحت و استراحت کافی برابر الدوحیل و العین قرار بگیرند.

البته مباشری تاکید می‌کند که تصمیم‌گیری و موافقت درباره تغییر و جابجایی زمان بازی از جمله برگزاری آن در 5 فروردین با سرمربی تیم است و در صورتی که این موضوع به شکل جدی هم مطرح شود آنرا با وینفرد شفر درمیان می‌گذارند تا او درباره‌اش تصمیم گرفته و نظر نهایی را بدهد. استقلال 4 روز بعد از بازی با الدوحیل در قطر، 17 اسفند در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان است و 5 روز بعد از آن هم باید در آزادی به مصاف العین برود. پرسپولیس هم در همان روز باید در خانه نساجی بازی کند. ذوب‌آهن اما 16 اسفند در مشهد با پدیده بازی دارد. باید دید سرانجام تکلیف این بازی‌ها چه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز