خبرگزاری کار ایران

می توانستیم بگوییم داوری به ضرر ما بود

لیکنز: پاتوسی وقتی شاگردم بود اینقدر خوب نبود

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۸۸

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: پاتوسی بازیکن من در بلژیک بود و حالا در استقلال عملکردش از زمانی که شاگرد من بود بهتر شده است.

به گزارش ایلنا، جورج لیکنز پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز یک پیروزی بزرگ کسب کردیم. این پیروزی را لایق تراکتورسازی می‌دانم. همانطور که دیروز گفتم می‌خواستیم مقابل سپاهان بازی انجام دهیم که لیاقت تراکتورسازی است. خوشحالم که بازیکنان درک کردند و پیروزی شیرینی به دست آوردیم و گلی هم دریافت نکردیم. بازی خاصی بود و جزئیات می‌توانست به ضرر ما باشد، اما تمام شرایط را کنترل کردیم و گلی نخوردیم. 

وی ادامه داد: سپاهان تاکنون باختی نداشت و بسیار قدرتمند است. قبل از پایان نیمه اول فرصت خوبی داشتند و اگر گل مساوی را می‌زدند کار برای ما سخت می‌شد. بازیکنان ما امروز عملکرد بسیار خوبی داشتند. از ساسان انصاری هم تشکر می‌کنم که مقابل تیم سابق خود بسیار خوب ظاهر شد. از سایر بازیکنان که با قلب خود بازی کردند هم تشکر می‌کنم. شاگردانم در نبردهای یک مقابل یک نمایش خوبی داشتند و فقط سپاهانی روی هوا کمی به ما فشار آوردند که آن را کنترل کردیم. از هواداران تشکر می‌کنم که امروز هم ما را تنها نگذاشتند. روحیه تیمی امروز خیلی مهم بود که برای پیروزی بسیار به آن نیاز داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: وظیفه من این بود که فشار را از روی تیمم بردارم. همه می‌گفتند که تراکتور باید قهرمان شود و من فشار را از روی بازیکنان برداشتم تا عملکرد واقعی خود را نشان دهند. تمام بازیکنان داخل زمین و بیرون تمام توان خود را به کار گرفتند تا این نتیجه رقم بخورد. بعد از بازی استقلال  فشار روی تیم ما زیاد شد و توقعات بالا رفت و بازی قبلی را مساوی کردیم، اما ما دنبال پیشرفت بودیم و باید روی بلند مدت برنامه‌ریزی کرد.

لیکنز گفت: در خانه امتیازهای خوبی گرفته‌ایم و باید همیشه به پیروزی برسیم. برخی مواقع مانند هفته گذشته نمی‌توانیم تمام امتیازها را بگیریم، اما در مجموع امروز به عملکرد شاگردانم افتخار می‌کنم. امروز بخاطر کیفیت خوب زمین برنامه‌هایی که داشتیم را اجرا کردیم، اما هفته گذشته این اتفاق رخ نداد. این پیروزی حق ما بود.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری که معقتد بود امروز خط حمله تیمش چندان زهردار نبود، تصریح کرد: اول باید بگویم که باید انتقادپذیر باشم. داور می‌توانست زودتر برای ما پنالتی بگیرد، اما شاید در آینده صحبت کنم که مسی و رونالدو به تیم ما بیایند تا شما از عملکرد خط حمله راضی باشید! سپاهان تیم قدرتمندی است و ما تاکتیک خود را تغییر ندادیم و توانستیم به پیروزی هم برسیم. هیچ وقت قولی نمی‌دهم و فقط قول می‌دهم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. انتظاری که دارم این است که به بازیکنانم اعتماد به نفس بدهید. انتقاد خوب است، اما نباید از حد بگذرد.

وی درمورد اظهارات تکسیرا مبنی بر تاثیرات داور بر جریان بازی، خاطرنشان کرد: من دوست دارم به این موضوع پاسخ دهم. روی سوگیتا و اسماعیلی‌فرد پنالتی شد و ما می‌توانستیم بگوییم داوری به ضرر ما بود. دوست دارم درخصوص مسائل فنی صحبت کنم تا موضوعات حاشیه‌ای!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درخصوص کارت زرد گرفتن بازیکنان تیمش عنوان کرد: من به بازیکنم ایمان دارم، اما وقتی نیازی نباشد تعویض نمی‌کنم. شاید اگر فرد دیگری بود دفاع وسط خود را تغییر می‌دادم، اما ما این کار را نمی‌کنم، چون ممکن بود همان بازیکن تعویضی اشتباه کرده و تیم گل دریافت کند. این بازی هم نوعی دربی بود چون برخی از بازیکنان سابق تراکتورسازی در سپاهان بودند و برعکس. اشتباهات خود را به حداقل رساندیم و سعی کردیم که کمترین کارت زرد را بگیریم. در بازی با سایپا کارت گرفتیم و عصبی شدیم، اما علیه داوری حرف نزدیم. فروزان سعی کرد تیم را به جلو ببرد که داور تشخیص داد باید کارت زرد بدهد که من حس می‌کنم بخاطر جو ورزشگاه این کار را کرد.

لینکز ادامه داد: ما هفته گذشته روی اشتباهات خود کار کردیم تا کمتر با توپ حرکت کنیم. نمی‌دانم چرا همه دنبال یک بازیکن خاص هستند. به نظر من اگر اشتباهی وجود دارد مربوط به تمام تیم است. د ر این بازی دو گل به ثمر رساندیم که گل اول ما بسیار زیبا بود. بازی به گونه‌ای بود که هر دو تیم در حال پرس بودند و طبیعی بود که گاهی توپ‌ها از دست برود.

وی هیچ گاه به عنوان مربی نمی‌خواهم به تیمم فشار وارد کنم. چندین سال است که در این شغل کار می‌کنم و باید به درستی کارم را انجام دهم. برنامه من این است که حداکثر استفاده را از بازیکنانم بکنم. بعد از بازی استقلال همه به تیم ما فشار آوردند. تجربه من در ترابوزان این بود که آنها 20 سال قهرمان نشده بودند، اما فشار زیادی روی آنها بود.

لیکنز افزود: ما هر بازی را می‌توانیم ببریم و تلاش خود را هم می‌کنیم، اما شاید اینگونه نشود. ما اشکان را نداشتیم، اما در نشست خبری برای این اتفاق گریه نکردیم. ساسان انصاری را جایگزین اشکان کردیم و به قدری خوب بازی کرد که خسته شد و وی را تغییر دادیم. تعویضی را برای مصدومیت نگه داشته بودم و نی‌توانم هر سه تعویض را زود انجام دهم. هدف ما بهترین شدن است و باید قدم به قدم جلو برویم تا به هدف خود برسیم. مالک باشگاه مدت زیادی نیست که آمده است و ممکن است که من چند ماه دیگر نباشم، اما آیا این راه درست است؟ باید تلاش کنیم که بهترین شویم و برای رسیدن به موفقیت باید کار گروهی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: پاتوسی بازیکن من در بلژیک بود و حالا در استقلال عملکردش از زمانی که شاگرد من بود بهتر شده است. نباید نگاه ما فقط به دور دست باشد و به قهرمانی فکر کنیم. هفته باید با ماشین‌سازی بازی داریم و باید قدم به قدم پیش برویم. هدف قهرمانی خیلی از ما دور است و اگر بخواهیم سریع برویم قطعا زمین خواهیم خورد. دوست دارم چیزی که در پیش‌رو است را ببینیم. با این روش نمی‌توان قهرمان شد و باید نگرش خود را تغییر دهیم. حالا باید از برد خود لذت ببریم و غذای خوب بخوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز