خبرگزاری کار ایران

امامعلی: داور پنالتی را دیده اما به من کارت زرد می دهد!

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۷۱

بازیکن تیم پیکان گفت: مشکلات مالی همه تیم‌ها دارند اما فکر نمی‌کنم مشکل مالی برای تیم‌مان وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، فراز امامعلی بازیکن تیم پیکان پس از تساوی بدون گل مقابل پدیده در خصوص صحنه‌های پنالتی این بازی گفت: صحنه اول پنالتی بود در صحنه دوم هم یک ضربه از پشت ۱۸قدم زدیم که به دست مدافع پدیده خورد. داور قشنگ صحنه را دید و گفت من دیدم توپ به دستش خورد اما آن هم پنالتی نیست من تعجب کردم و گفتم چرا پنالتی نیست که به من کارت داد و گفت فاصله کم بوده است. صددرصد دو صحنه پنالتی بود و در این مورد کارشناسان داوری بهتر نظر می‌دهند. 

امامعلی در خصوص تأثیر حسین فرکی روی روند کار تیم پیکان افزود:‌ حسین‌آقا و همین‌طور آقای صالح مربیان با دانشی هستند آنها از بحث روحی و روانی شروع و روی تیم کار کردند آن دو هفته‌ای که نتوانستیم نتیجه بگیریم روی بازی‌های سخت کار کردیم که خدا را شکر در تمرینات روی زمین کار کردیم و تلاش کردیم تا تیم را بهتر کنیم. در این چهار بازی قرعه‌ سختی به ما خورد باز من می‌گویم خدا را شکر خیلی خوب بازی کردیم دو بازی نتیجه نگرفتیم ولی همین‌جا قول می‌دهم پیکان در آخر فصل رتبه خوبی در لیگ برتر به دست بیاورد.

وی در خصوص مشکلات مالی که برای تیم‌های صنعتی وجود دارد، عنوان کرد:‌ مشکلات مالی همه تیم‌ها دارند اما فکر نمی‌کنم مشکل مالی برای تیم‌مان وجود داشته باشد تا امروز هم به تمام تعهدات‌شان عمل کردند و تمام پرداختی‌ها را گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز