خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد منچستر به دخئا؛ پولدارترین دروازه‌بان جهان

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۴۶

داوید دخئا شاید از منچستریونایتد جدا شود، هرچند که باشگاه حاضر است به او 350هزار پوند در هفته دستمزد بپردازد.

به گزارش ایلنا، یونایتد می‌خواهد این دروازه‌بان 28ساله را پردرآمدترین دروازه‌بان دنیا کند اما بعد از یک سال مذاکره، هنوز نتیجه‌ای بر سر تمدید قرارداد او حاصل نشده است.

اگر او قرارداد پنج‌ساله پیش رویش را امضا کند، یکی از پردرآمدترین بازیکنان منچستریونایتد در کنار الکسیس سانچس خواهد شد که گفته می‌شود حدود 400هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد.

اما این پیشنهاد برای رسیدن به توافق با نمایندگان دخئا کافی نبوده است و آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اد وودوارد مصمم است که پیش از تابستان هرگونه ابهامی را برطرف کند. او پیش‌تر توانسته قراردادهای لوک شاو و آنتونی مارسیال را تمدید کند.

یونایتد امکان آن را داشت که قرارداد فعلی دخئا را برای یک سال دیگر تمدید کند و آنها همین کار را انجام داده‌اند تا زمان بیشتری برای مذاکره با او در اختیار داشته باشند اما مذاکرات به جایی نرسیده‌اند، و ژرژ مندس، ایجنت دخئا می‌داند که یوونتوس و پاری سن‌ژرمن اوضاع او را زیر نظر دارند.

یونایتد می‌خواهد دخئا را در بهترین سال‌های فوتبالش نگه دارد. گفته می‌شد دخئا به دنبال دستمزد 350هزار پوند در هفته است و یونایتد هم حاضر است این مبلغ را بپردازد اما به نظر می‌رسد که یونایتد باید مبلغی فراتر از این را به دخئا پرداخت کند تا قرارداد او امضا شود.

آرون رمزی اخیرا پیش‌قراردادی با یووه امضا کرده که طبق آن، هفته‌ای 400هزار پوند از این باشگاه دستمزد می‌گیرد و این نشان می‌دهد که اگر دخئا مانند رمزی بازیکن آزاد شود، می‌تواند مبلغ بالاتری را به‌عنوان دستمزد بگیرد.

اما خبر خوب برای منچستریونایتد این است که دخئا به‌صورت غیرعلنی به باشگاه گفته که تمایلی به ترک یونایتد ندارد، چرا که از هشت سال پیش که از اتلتیکو مادرید به یونایتد آمد، تاکنون تبدیل به یکی از چهره‌های شاخص این تیم شده است.

اما زمان زیادی که صرف مذاکرات شده است باعث شده که ابهام درباره دخئا، فردی که او را بهترین دروازه‌بان دنیا می‌دانند، بیشتر شود. دو سال پیش که او در آستانه پیوستن به رئال مادرید بود، یونایتد لیستی از جانشینان احتمالی دخئا را تهیه کرده بود. یان اوبلاک از اتلتیکو و کسپر اشمایکل از لستر در میان نام‌های مد نظر آنها بودند اما سران یونایتد بر این باور هستند که انتقال تیبو کورتوا به رئال مادرید باعث می‌شود که احتمال جدایی دخئا به نزدیک صفر برسد. گفته می‌شد او در ابتدای فصل به دلیل نتایج ضعیف یونایتد حاضر به تمدید قرارداد نیست اما بهبود اوضاع با اوله‌گونار سولشر باعث شده که خوشبینی‌ها در اولدترافورد افزایش یابد.

منبع منبع: استاندارد
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز