خبرگزاری کار ایران

ترابی: قسمت نبود گلزنی کنم / در صحنه پنالتی پای مرا زدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۸۸

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: تمام تلاشم را می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. من در دیدار با ازبک‌ها خاطرات خوبی دارم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی پس از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوشحالم که امروز با پیروزی دل هواداران را شاد کردیم و مطمئنا در ادامه فصل بهتر خواهیم شد.

وی در مورد اینکه در این مسابقه بدشانس بودی، گفت: قسمت نبود که گلزنی کنم اما خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. پرسپولیس ظرفیت بالایی دارد و رفته رفته بهتر می‌شویم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه نخستین تجربه آسیایی‌اش با پرسپولیس خواهد بود، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. من در دیدار با ازبک‌ها خاطرات خوبی دارم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

ترابی در مورد اینکه پنالتی روی شما صورت گرفت یا خیر، گفت: بازیکن حریف اول توپ را زد و در ادامه پای مرا زد، اما دقیق نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

* شیری: تمام تمرکزمان را برای آسیا می‌گذاریم تا نتایج خوب بگیریم

مهدی شیری دیگر بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه قبول دارید پرسپولیس قشنگ بازی نمی‌کند، گفت: من با این موضوع مخالفم. تیم ما خوب بازی می‌کند و این روند ادامه دارد.

وی در مورد اینکه در پرسپولیس جا افتاده است، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که کارهایی که کادر فنی می‌خواهد را در زمین اجرا کنم.

مدافع پرسپولیس در مورد حضورش با پرسپولیس در آسیا گفت: تورنمنت‌های بین‌المللی سخت است و ما تمام تمرکزمان را برای این بازی‌ها خواهیم گذاشت تا نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز