خبرگزاری کار ایران

حسینی: در مورد اقتدار پرسپولیس هیچ کسی نمی‌تواند صحبت کند / شرایط را برای ما سخت کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۸۱

کاپیتان پرسپولیس گفت: شرایط خوب نیست. متأسفانه شرایط را برای تیم ما سخت کرده‌اند. شاید ما فقط الان را ببینیم، اما فشارها از اول فصل بوده و الان نتیجه‌ای را می‌بینیم.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی پس از برتری سرخپوشان مقابل صنعت نفت آبادان گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازی خیلی سختی بود. بچه‌های ما در یک روز بارانی تلاش زیادی کردند. ممنون هوادارانمان هستیم در این شرایط به ورزشگاه آمدند و با حمایت آنها سه امتیاز را گرفتیم. بچه‌های ما امروز با انرژی زیادی بازی کردند. درست است موقعیت‌های زیادی هم داشتیم، اما مهم سه امتیاز مسابقه بود.

وی در مورد عملکرد داوری گفت: در تمام مسابقات داوری به ضرر ما است.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود شاید برای هفته آینده بازی نکند، گفت: واقعا شرایطم خوب نبود و عضله‌ام مشکل داشت. عضله‌ هم به شکلی است که هر لحظه احتمال پاره شدن دارد و ممکن است ۱۰ روز دوری به یک ماه تبدیل شود. اما شرایط امروز خاص بود و خدا را شکر که توانستم ۹۰ دقیقه بازی کنم.

او درباره شرایط پرسپولیس پیش از شروع مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط خوب نیست. متأسفانه شرایط را برای تیم ما سخت کرده‌اند. شاید ما فقط الان را ببینیم، اما فشارها از اول فصل بوده و الان نتیجه‌ای را می‌بینیم.

حسینی در مورد لغو بازی بعدی پرسپولیس عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلا نمی‌دانم برنامه چطور است. فقط به ما می‌گویند باید بازی کنید، این موضوع هم فقط برای پرسپولیس است و نمی‌دانیم که مسابقه لغو می‌شود یا نه.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه اسپانسر سابق پرسپولیس دادگاهی شده و برخی‌ها از این طریق به پرسپولیس فشار وارد می‌کنند، گفت: در مورد اقتدار پرسپولیس هیچ کسی نمی‌تواند صحبت کند، خیلی از تیم‌های دیگر از جاهای دیگر حمایت می‌شوند که بعدا معلوم خواهد شد. پرسپولیس یک تیم مردمی است و فکر نکنند می‌توانند با کارهایی که انجام می‌دهند پرسپولیس را زیر سوال می‌برند و خراب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز