خبرگزاری کار ایران

تارتار: 3 هفته است به ناحق علیه ما پنالتی می‌گیرند/ از همه نظر مظلومیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۳۱

سرمربی پارس جم عقیده دارد تصمیمات داور مسابقه با سایپا به ضرر تیمش بوده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل مقابل سایپا اظهار داشت: بازی با توجه به شرایط زمین و بارندگی یک بازی کاملا فیزیکی بدود و توپ های دوم و سوم تعیین کننده بود. بازی را خوب شروع کردیم و سوار بودیم، اما خیلی نتوانستیم به خاطر شرایط زمین موقعیت ایجاد کنیم. حریف هم راه های نفوذ را بسته بود و جنگ وسط زمین بود که ما مسلط تر بودیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده هم باشیم. اما به هرحال با این شرایط بچه ها خوب جنگیدند.

وی در مورد استفاده از فرزاد حاتمی با وجود اینکه نام او اعلام نشده بود، گفت: او تا روز گذشته هم در ترکیب اولیه ما نبود، اما به خاطر بارندگی که وجود داشت سعی کردیم در نیمه اول بازی مستقیم را انجام دهیم و به گل برسیم اما موفق نبودیم. در نیمه دوم روی زمین کار را دنبال کردیم اما دفاع سایپا واقعا خوب عمل کرد.

سرمربی پارس جنوبی در مورد عملکرد داوری گفت: سه هفته گذشته علیه تیم ما پنالتی گرفتند که همه موارد به ناحق بود. پارس جنوبی مظلوم‌ترین تیم تاریخ کشور است و تا حالا این شرایط را ندیده بودم. در زمین خودمان علیه ما پنالتی می‌گیرند و صحنه‌های ۵۰-۵۰ را هم به نفع حریف سوت می‌زنند. ما چون نه در منطقه سقوط هستیم و نه صعود، به راحتی قربانی‌مان می‌کنند.

وی عنوان کرد: آقای داور! ما زحمت می‌کشیم و شغل‌مان فوتبال است. همه به دنبال این هستیم تا نتیجه خوبی بگیریم تا وضع زندگی‌مان بهتر شود، اما با یک سوت با سرنوشت ما بازی می‌شود. لطفا دقت کنید. تا کی باید این مظلومیت ادامه داشته باشد. اگر پنالتی هم نباشد قطعا از داور بازی گذشته‌مان شکایت می‌کنیم. نمی‌خواهیم بیانیه صادر کنیم، اما تا کی باید مظلوم واقع شویم. از شما رسانه‌ها هم می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنید.

تارتار در مورد مشکلات مالی این تیم گفت: از همه نظر مظلومیم. واقعا دست هواداران و بازیکنان را می بوسم، چون با وجود مشکلاتی که وجود دارد، سر خود را جلوی توپ می‌گذارند. امیدوارم مسئولان استان این شرایط را درک و از ما حمایت کنند.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار به برد در بازی بعدی هستید یا خیر، گفت: رفته رفته بازی‌ها سخت می‌شود.اگر داوران بگذارند ما هم می‌توانیم ببریم. ما در وسط جدول قرار داریم و گوشت قربانی هستیم. اگر داوران بگذارند به راحتی نمی‌بازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز