خبرگزاری کار ایران

تراکتور به دنبال طلسم شکنی مقابل سپاهان

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۲۹۶

تراکتورسازی بیش از 1000 روز است که سپاهان را شکست نداده است.

به گزارش ایلنا، جمعه تراکتورسازی و سپاهان بازی حساسی در تبریز دارند که می‌تواند روی سرنوشت قهرمانی لیگ برتر هم تاثیر بگذارد. نتیجه این بازی برای پرسپولیس، استقلال و پدیده هم اهمیت دارد و شاید این تیم‌های مدعی ترجیح بدهند تراکتورسازی بتواند سپاهان صدرنشین را شکست دهد. تیم تبریزی در خانه نتایج خوبی گرفته، با این حال به نظر نمی‌رسد بردن سپاهان کار آسانی باشد. آخرین برد تراکتور به سپاهان به 1107 روز قبل برمی‌گردد و این تیم در پنج بازی قبلی مقابل حریف اصفهانی سه شکست و دو تساوی داشته. در آن بازی تراکتورسازی در تبریز موفق شد با گل دقیقه 90 مهدی شریفی سپاهان را 2 بر یک شکست دهد. بازی رفت دو تیم در اصفهان بسیار جذاب و پرحادثه بود، ولی تراکتور با وجود نمایش خوب نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل برسد.

سپاهان در 9 بازی خارج از خانه این فصل 5 برد و 4 تساوی داشته. تراکتورسازی هم در 9 بازی خانگی توانسته به 7 برد، یک تساوی و یک شکست برسد.

تراکتورسازی که با 34 امتیاز در رده پنجم است در صورت پیروزی مقابل سپاهان به یک امتیازی صدرنشین می‌رسد، ولی شکست مقابل حریف اصفهانی این تیم را از کورس قهرمانی دور می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز