خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال:

فولاد خوزستان یک - استقلال تهران 3/ سه امتیاز با سه مروارید سیاه

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۲۸۶

شاگردان شفر و قطبی در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند و در نهایت این استقلال بود که به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز میهمان فولاد بود و در شرایطی به مصاف این تیم رفت که به دنبال ادامه روند خوب هفته‌های اخیر خودش و نزدیک شدن به تیم‌های صدر جدول بود. فولاد هم با قطبی قصد نداشتند در این دیدار خانگی شکست بخورند. در نهایت استقلال به برتری 3 بر یک دست یافت.

 

داور: سید مهدی سیدعلی

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و مهدی عالیقدر

کارت زرد:  محمد دانشگر  (19 ) برای استقلال رضا میرزایی (34 ) رافائل مسی (64) برای فولاد

گل: گادوین منشا (15)، پاتوسی (40) و کونگالوس (4+90) برای استقلال و حسن بیت سعید(38) برای فولاد

 

ترکیب فولاد خوزستان

احسان مرادیان، ایوب والی، میثم دورقی، فرزاد جعفری،حسن بیت سعید(بابک مرادی 80)، مهدی زبیدی( رافائل مسی 46)، عارف آغاسی،آکاهوشی(سینا مریدی46)، میلاد بدرقه، لوسیانو پریرا و رضا میرزایی

 

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، ووریا غفوری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید نورافکن، اللهیار صیاد منش(داریوش شجاعیان 70)، آیاندا پاتوسی(محسن کریمی85)، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا( گونکالوس

 

دقایق حساس بازی:

 

دقیقه 4+90 (فولاد خوزستان یک - استقلال تهران 3 / اسماعیل گونکالوس):حرکت بازیکنان استقلال و شجاعیان ایسما را در موقعیت گل قرار داد که ایسما با یک ضربه بی نقص گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 79 حرکت خوب و ترکیبی بازیکنان فولاد پریرا را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه چیپ این بازیکن را بازیکنان استقلال با ضربه سر دور کردند.

دقیقه 77 حرکت خوب بازیکنان فولاد سینا مریدی را در موقعت گل قرار داد ولی ضربه زمینی این بازیکن از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

 

دقیقه 62 حرمت خوب بازیکنان استقلال و پاس در عرض اسماعیلی صیادمنش را در موقعیت قرار داد اما این بازیکن کم آورد و به توپ نرسید.

دقیقه 61 حرکت خوب بازیکنان فولاد باعث شد تا بیت سعید صاحب موقعیت شوت زنی شود اما ضربه روپای این بازیکن با فاصله کم راهی اوت شد.

دقیقه 55 ضربه روپای آیاندا پاوتسی از بالای دروازه فولاد راهی اوت شد.

دقیقه 53 پاس در عمق بازیکنان فولاد در آستانه دروزاه استقلال توسط حسینی مهار شد.

دقیقه 52 ارسال پاتوسی روی دروازه فولاد را احسان مرادیان در دهانه دروازه مهار کرد.

دقیقه 47 حرکت خطرناک بازیکنان فولاد باز هم روش اشتباهات مدافعان استقلال بیت سعید را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه این بازیکن راهی اوت شد. بیت سعید در این صحنه حرکت عجیبی انجام داد.

 

دقیقه 42: حرمت اللهیار صیادمنش در موحطه جریمه فولاد را میلاد بدرقه راهی کرنر کرد.

دقیقه 40 (فولاد خوزستان یک - استقلال تهران 2 / آیاندا پاتوسی): حرکت خوب بازیکنان استقلال توپ را به منشا رساند که ضربه این بازیکن به پاتوسی رسید و این بازیکن با یک ضربه بی نقص گل دوم آبی پوشان را رقم زد.

دقیقه 38 (فولاد خوزستان یک - استقلال تهران یک / حسن بیت‌سعید): حرکت خوب بازیکنان فولاد خوزستان با اشتباهات عجیب خط دفاعی استقلال بیست سعید را به راحتی در موقعیت گل قرار داد که ضربه بدون نقص وی گل تساوی فولاد را رقم زد.

دقیقه 30: حرکت ترکیبی بازیکنان استقلال در پشت محوطه جریمه فولاد به پاتوسی رسید که ضربه فنی و آرام این بازیکن را مرادیان مهار کرد.

دقیقه 28: ارسال کرنر خطرناک بازیکنان فولاد فرصت خوبی نصیب آغاسی کرد ولی توپ روی پای این بازیکن جور نشد تا استقلالی‌ها توپ را دفع کنند.

دقیقه 17: حرکت خوب بازیکنان فولاد و اشتباه مدافعان استقلال رضا میرزایی را در موقعیت گل قرار داد که ضربه پای چپ این بازیکن با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 15 (فولاد خوزستان صفر - استقلال تهران یک / گادوین منشا): ضدحمله خوب استقلال و حرکت خوب باقری با پاس دیدنی این بازیکن به منشا رسید و این بازیکن با ضربه روی پای چپ اولین گل خودش برای استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان از حریف پیش بیفتند.

دقیقه 10: ارسال کرنر بازیکنان فولاد با ضربه سر پریرا همراه شد که با دفع به موقع منشا موقعیت فولاد به جایی نرسید.

دقیقه 6: ارسال خطرناک بازیکنان فولاد از چپ روی اشتباه مدافعان استقلال به زبیدی رسید ولی ضربه این بازیکن کم دقت بود و به بیرون رفت.

دقیقه 4: ارسال خطرناک پاتوسی را در دهانه دروازه احسان مرادیان دفع کرد و در یک رفت و برگشت ضربه بی دقت فرشید باقری با اختلاف زیاد راهی اوت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز