خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: بدون شک هدف ما کسب سه امتیاز است / برگزاری مسابقات لیگ در روز فیفا غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۲۵۱

سرمربی پدیده در خصوص لغو بازی این تیم مقابل ذوب آهن گفت: اگر قصدی برای لغو بازی وجود داشته باشد، از باشگاه می‌خواهم که از ادامه لیگ کناره‌گیری کنیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پدیده شهر خودرو در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پیکان در هفته بیستم لیگ‌برتر گفت: بازی حساسی داریم‌. هر بازی در نیم فصل دوم برای ما حکم فینال را دارد. بنابراین فینال مهمی در پیش داریم.

او با بیان اینکه تیمش بازی سختی پیش رو دارد، گفت: در مقابل تیم خوبی بازی داریم. باید تمرکز خیلی خوبی داشته باشیم. پیکان بازیکنان خوبی دارد. شانس پیروزی هر دو تیم برابر است. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد، به پیروزی می‌رسد. بدون شک هدف ما کسب سه امتیاز است. گل محمدی در خصوص تغییر برنامه بازی تیمش مقابل ذوب آهن و احتمال لغو سه دیدار هفته بیست و یکم و برگزاری آن‌ها در تاریخ پنج فروردین ۹۸ گفت: این حرف شبیه یک شوخی بود. اصلاً روی این حرف و برنامه حسابی باز نمی‌کنیم. نمی‌توانیم در پنج فروردین بازی کنیم چون تیم ملی امید بازی دارد و ما بازیکنان‌مان را به تیم امید دادیم و آن روز هم فیفا دی است و برگزاری بازی باشگاهی غیر قانونی است؛ مگر اینکه دو تیم توافق کنند.

سرمربی پدیده اضافه کرد: بعد اگر بخواهیم دو هفته بازی کنیم بسیار ظلم است. از باشگاه می‌خواهم این موضوع را پیگیری کند. وقتی برنامه‌ریزی صورت گرفته و با مربی‌ها هماهنگ شده، چرا دوباره برنامه‌ریزی مسابقات تغییر پیدا کرده است؟ تمام برنامه‌هایمان بعد از بازی با پیکان، برای بازی بعد برابر ذوب آهن است. اگر قصدی برای لغو بازی وجود داشته باشد، از باشگاه می‌خواهم که از ادامه لیگ کناره‌گیری کنیم. ما دو بازی با پرسپولیس داشتیم و یک بازی با سپیدرود و نمی‌دانیم چطور سه بازی را می‌خواهند به تعویق بیندازند.
وی تاکید کرد: معنی این برخورد تبعیض‌آمیز چیست؟ اگر به جای تیم ما تراکتورسازی و سپاهان با ذوب آهن بازی داشتند، آیا باز هم این کار را می‌کردند؟ ما این مساله رد جدی نمی‌گیریم و طبق برنامه جلو می‌رویم.

گل‌محمدی در پایان گفت: تیم‌های دیگر که بازیکنان پنج، شش میلیاردی دارند، از چه مشکلی رنج می‌برند؟ آن‌ها هم روی نیمکت و میدان بازیکن دارند و این ما هستیم دچار کمبود بازیکن هستیم و باید دچار این اتفاق شویم؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز