خبرگزاری کار ایران

به هیچ عنوان راضی به تغییر تاریخ بازی با پرسپولیس نیستیم

کاظمی: فدراسیون می‌تواند بدون برگزاری مسابقه سه امتیاز را به پرسپولیس بدهد!

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۲۶

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد: به هیچ عنوان راضی به تغییر تاریخ بازی با پرسپولیس نیستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ در یکی، دو روز اخیر شایعاتی در محافل فوتبال به گوش می رسید که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قصد دارند تاریخ دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران را تغییر دهند.

محمد کاظمی، قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران، در گفتگو با کانال رسمی باشگاه در این خصوص گفت: با تمام احترامی که برای باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش قائل هستیم اما برای دفاع از حق تیم خود به تغییر زمان بازی رضایت نمی‌دهیم.

وی افزود: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از ابتدای لیگ می‌دانست که پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و از همان ابتدا باید به فکر چاره می‌بودند نه اینکه چند روز مانده به مسابقات آن‌هم با فشار مسئولان باشگاه پرسپولیس به فکر قربانی کردن یک تیم دیگر بیفتند.

کاظمی ادامه داد: متاسفانه در بازی رفت نساجی با پرسپولیس هم همین اتفاق افتاد و ما به احترام اینکه این تیم نماینده ایران بود موافقت کردیم 48 ساعت زمان بازی‌مان تغییر کند که مورد عتاب هواداران‌مان قرار گرفتیم اما از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نه تنها تشکری از ما نشد بلکه با تهدید هم مواجه شدیم.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران افزود: تیم ما این روزها در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و این پیش پا افتاده‌ترین حق ماست که از شرایط میزبانی استفاده کنیم به همین دلیل اصلا راضی به تغییر زمان این مسابقه نیستیم و اگر این اتفاق بدون اطلاع و هماهنگی باشگاه نساجی مازندران بیفتد (مانند آن‌چه در بازی رفت رخ داد!) در میدان حاضر نمی‌شویم و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌توانند سه امتیاز را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز