خبرگزاری کار ایران

راموس مرد رکوردهای ال‌کلاسیکو

از خشن‌ترین بازیکن تاریخ ال‌کلاسیکو تا فرصت ثبت بیشترین حضور در بازی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۶۴

کاپیتان محبوب مادریدی‌ها آمار منحصر بفردی در ال کلاسیکو دارد.

به گزارش ایلنا، ال‌کلاسیکو، جذاب‌ترین بازی دنیای فوتبال است. دیداری که همه‌ی مردم دنیا، چه آن‌هایی که عاشق فوتبال هستند و چه آن‌هایی که شاید از تماشای فوتبال زیاد به وجد نیایند را برای دو ساعت میخکوب می‌کند و باعث می‌شود به چیزی جز فوتبال فکر نکنند. یکی از نکاتی که همواره علاقه‌مندان به فوتبال دوست دارند از آن اطلاع داشته باشند آمار و ارقام ثبت شده در این بازی‌ است.

 

سرخیو راموس کاپیتان کنونی کهکشانی‌ها یکی از فوتبالیست‌هایی است که همواره موردتوجه رسانه‌ها و هواداران بوده‌است. شاید بعد از شنیدن اسم راموس خاطره‌ی گل‌های حساس و لحظات پایانی او برای فوتبال‌ دوستان زنده شود اما آماری که راموس در گرفتن کارت از خود به ثبت رسانده هم جذاب و البته باورنکردنی است.

آماری که سرخیو راموس در گرفتن کارت زرد از خود به جا گذاشته تقریبا دست نیافتنی‌است و به نظر نمی‌رسد بازیکنی بتواند رکورد کارت گرفتن او را بشکند. کاپیتان مادریدی‌ها در جدال‌هایی که با کاتالان‌ها داشته 18 بار با کارت زرد جریمه شد و 3 بار هم با کارت قرمز داور از زمین اخراج شده است.

هم‌چنین راموس با ثبت رکورد بیشترین حضور در تاریخ ال‌کلاسیکو فاصله‌ی زیادی ندارد و می‌تواند از این جهت نیز نام خود را در تاریخ بازی‌های دو تیم ثبت کند. کاپیتان محبوب کهکشانی ها تاکنون سابقه حضور در 40 ال‌کلاسیکو را داشته است و اگر آمادگی بدنی‌اش را حفظ کند باتوجه به رویارویی‌های پرتعداد بارسلونا و رئال‌ مادرید در سال‌های اخیر می‌تواند به رکورد 48 بازی مانولو سانچز برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز