خبرگزاری کار ایران

پادشاهی مسی در برنابئو

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۴۵

ورزشگاه رئال مادرید همیشه برای ستاره آرژانتینی بارسلونا خوش یمن بوده است.

به گزارش ایلنا، بعد از خبر مصدومیت مسی نگرانی زیادی بین هواداران بارسلونا از غیبت احتمالی او در ال‌ کلاسیکوهای پیشرو به وجود آمد. شاید این نگرانی بی علت هم نباشد خصوصا اینکه عملکرد مسی در ال‌کلاسیکو‌ها همواره عالی بوده‌است. با نگاهی اجمالی به بازی‌های این فصل بارسلونا تفاوت بین بازی‌هایی که مسی در زمین حاضر بوده با بازی‌هایی که بارسا کاپیتانش را در اختیار نداشته کاملا مشخص است.

بازی رفت ال‌کلاسیکو با آنچه از دو تیم انتظار می‌رفت کاملا متفاوت بود. حضور مسی در زمین هم نتوانست باعث تغییر جریان بازی شود. نتیجه‌ای که در بازی رفت رقم خورد شاید باعث خوشحالی مادریدی‌ها شده باشد اما اگر نگاهی به بازی‌های اخیر دو تیم در برنابئو داشته باشیم اوضاع کاملا به نفع بارسلوناست.

از 6 بازی اخیر دو تیم که در سانتیاگو برنابئو برگزار شده بارسا 4 بازی رو برده و مادریدی‌ها هم دوبار با پیروزی از زمین خارج شده‌اند. نگاهی به عملکرد مسی در این 6 بازی می‌تواند نگرانی مادریدی‌ها از بازی امشب را بیشتر از گذشته کند.

اعجوبه‌ی آرژانتینی بارسا در 5 بازی از این 6 بازی در زمین حاضر بوده که توانسته 6 گل وارد دروازه مادریدی‌ها کند و دو بار به هم‌تیمی‌هایش پاس گل داده است. مطمئنا بهترین بازی که از مسی در ال‌کلاسیکوها به یاد داریم به بازی برگشت فصل 14/2013 برگردد که با سه گل و یک پاس‌گل بهترین بازیکن زمین شد و نقش ویژه‌ای در پیروزی 3-4 کاتالان‌ها داشت.

حالا هواداران بارسا امیدوارند بعد از بازگشت مسی از مصدومیت و آمادگی خوبی که دارد بتواند عملکرد خوبش برابر سویا را تکرار کند و یکبار دیگر باعث صعود بارسا به فینال کوپا دل‌ ری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز