خبرگزاری کار ایران

به استقبال دیدار ال‎کلاسیکو

ادامه‌ی حکمرانی کاتالان‌‌ها یا سنت شکنی مادریدی‌ها؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۸۸۰

ال کلاسیکوی امشب در شرایطی برگزار می‌شود که با توجه به شرایط دو تیم حدس زدن تیم برنده کار سختی است.

به گزارش ایلنا، برای اولین بار در تاریخ ال‌کلاسیکو دو رقیب سنتی به فاصله‌ی 4 روز دو بار مقابل یکدیگر قرار ‌می‌گیرند. دیدار اول دو تیم بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل‌ری خواهد بود که چهارشنبه برگزار می‌شود. نگاهی به فصل‌های اخیر جام حذفی اسپانیا از برتری مطلق کاتالان‌ها در این رقابت‌ها خبر ‌می‌دهد. آبی‌واناری ها در 4 فصل اخیر کوپا‌ دل‌ری قهرمان شده‌اند و به دنبال تکرار قهرمانی خود هستند از طرفی مادریدی ها برای شکستن طلسم سال‌های اخیر خود در جام حذفی وارد این بازی خواهند شد.

نگاهی به بازی‌های هفته‌ی قبل دو تیم نشان از آمادگی بیشتر بارسایی‌ها برای این بازی دارد اما این نکته را نباید فراموش کرد که دربی‌ها با سایر دیدارها تفاوت زیادی دارد و لزوما تیمی که آماده‌ تر است نمی‌تواند برنده‌ی بازی باشد.

بارسایی‌ها هفته قبل موفق شدند سویا که از تیم‌های خوب این فصل لالیگاست را با نتیجه‌ی 2-4 و در زمین حریف شکست دهند. از طرفی آمادگی بالا مسی و درخشش او در بازی برابر سویا هواداران بارسلونا را به صعود به فینال رقابت‌ها حسابی امیدوار کرده‌است.

در سمت دیگر رئالی‌ها در بازی هفته گذشته خود که جنجال‌های زیادی به پا کرد موفق شدند به زحمت و با نتیجه 1-2 لوانته را شکست دهند تا آن‌ها هم با پیروزی به استقبال این دیدار بروند. نباید این نکته را فراموش کرد که رئالی‌ها با یک‌ روز استراحت کمتر وارد این بازی خواهند شد و این موضوع شاید از لحاظ بدنی تاثیر منفی روی شاگردان سولاری داشته باشد.

در بین بازیکنان رئال مارکوس یورنته و ایسکو به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی کهکشانی‌ها نخواهند بود که جای خالی ایسکو در ترکیب این تیم مطمئنا حس خواهد شد. در سمت دیگر اومتیتی با پایان مصدومیتش می‌تواند مجددا به ترکیب تیم برگردد تا آرتور ملو تنها غایب کاتالان‌ها در این بازی سرنوشت‌ساز باشد.

اگر دیدار رفت دو تیم را فراموش کنیم، بازی‌های این دو تیم همیشه جذاب بوده و ثبت میانگین 2.5 گل در 17 بازی اخیر دو تیم می‌تواند اثباتی بر این ادعا باشد.

 مادریدی‌ها بعد از شروع ضعیف در ابتدای فصل حالا چند هفته‌ایست که روی نوار پیروزی حرکت می‌کنند و همیشه نشان داده‌اند در بازی‌های بزرگ تیم متفاوتی هستند. در طرف دیگر بارسلونا و والورده تا به اینجا ‌فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرده‌اند و بازگشت مسی به ترکیب می‌تواند برگ برنده‌ آن‌ها باشد.

مطمئنا دیدار چهارشنبه شب یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل فوتبال اروپا خواهد بود. باید ببینیم بارسلونا به روند خوب خود در فصل‌های اخیر کوپا ادامه خواهد داد یا مادریدی‌ها موفق به راهیابی به فینال خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز