خبرگزاری کار ایران

جدیدترین خارجی لیگ مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۶۴

تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه ۹ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه ۹ اسفند از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

حسین ساکی وینگر تیم فوتبال صنعت نفت که یکی از بازیکنان تاثیر گذار و اصلی این تیم محسوب می‌شود به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو دیدار تیمش مقابل سرخپوشان تهرانی را از دست داد و حال پائولو سرجیو سرمربی این تیم باید به دنبال جایگزینی مناسب برای این بازیکن باشد. محمدرضا غبیشاوی نیز به علت محرومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت.

این تیم آبادانی در فصل نقل و انتقالات، ۲ بازیکنان کلیدی خود در خط هافبک یعنی کرار جاسم و اکبر ایمانی را از دست داد تا سرمربی این تیم برای ترکیب خط هافبک صنعت نفت برای نیم فصل دوم چالش بزرگی را تجربه کند.

برزیلی‌های ایران در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ ۲ بازیکن خارجی به جمع خود اضافه کردند. عزیز سیدیکوف بازیکن ۲۶ ساله قرقیزستانی که در پست هافبک بازی می‌کند و ماکومبا کانجی بازیکن سنگالی که در پست مهاجم بازی می‌کند کارت بازی شان صادر شده است و برای قرار گرقفن جلوی تیم پرسپولیس مشکلی ندارند.

طالب ریکانی وینگر صنعت نفت بهترین گزینه قرار گرفتن در ترکیب این تیم به جای حسین ساکی خواهد بود.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم فتبال پرسپولیس تهران:

دروازه بان: شهاب گردان

مدافعان: سیروان قربانی، وفا هخامنش، حسین بغلانی و عقیل کعبی

هافبک: طاب ریکانی، عزیز سیدیکوف، فرانکو وینیسیوس، مسلم مجدمی

مهاجمان: رضا جبیره و ماکومبا کانجی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز