خبرگزاری کار ایران

اعزام هواداران پدیده از مشهد به تهران

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۵۰

مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: زمان ثبت نام اعزام هواداران تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به تهران تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو ، جواد طاری بخش اظهار کرد: با توجه به درخواست های مکرر هواداران عزیز مبنی بر تمدید زمان ثبت نام اعزام هواداران به تهران به جهت حضور در دیدار مقابل تیم پیکان ، این زمان تا صبح روز پنجشنبه تمدید گردید.

وی ادامه داد: بر این اساس آن دسته از هواداران و علاقه مندانی که موفق به ثبت نام فرم های مربوط نشده اند و رسید خود را دریافت نکرده اند ، می تواند طی روز های چهارشنبه 8 اسفند ماه از ساعت 9 صبح لغایت 19 و پنجشنبه 9 اسفند ماه از ساعت 9 صبح لغایت 12  با حضور در محل دفتر باشگاه ، واقع در مشهد، بین چهارراه لشکر و چهارراه استانداری ، نبش بهار ۱۷ نسبت به ثبت نام  خود اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده شهر خودرو با اشاره به حمایت های مدیریت شهری اعلام کرد: در برنامه ریزی اعزام این هواداران به تهران ، شهرداری و شورای شهر مشهد همکاری بسیار خوبی با ما داشتند.

خوشبختانه طی دو روز گذشته تعداد زیادی از هواداران برای حضور در تهران و حمایت از تیم شهرشان مقابل پیکان ثبت نام کرده اند ، اما با توجه به درخواست هایی که وجود داشت و برخی افراد نیز نتوانسته بودند به دلیل مشغله های کاری ثبت نام خود را انجام دهند ، تلاش کردیم تا زمان ثبت نام را تمدید نماییم.

طاری بخش همچنین به رایگان بودن این سفر اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده صبحانه ، ناهار و شام هواداران در این سفر نیز همچون اعزام های گذشته توسط باشگاه و به صورت رایگان ارایه خواهد شد. همچنین با توجه به شرایطی که برای اعزام هواداران در نظر گرفتیم ، افراد زیر 18 سال تنها با اراه رضایت نامه ولی خود می توانند در ان سفر همراه سایر هواداران به تهران اعزام شوند.

وی ادامه داد: زمان حرکت اتوبوس ها نیز عصر روز پنجشنبه 9 اسفند ماه  خواهد بود و زمان برگشت اتوبوس ها از تهران به مشهد نیز ، عصر جمعه 10 اسفندماه و پس از پایان بازی مقابل پیکان می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز