خبرگزاری کار ایران

هخامنش: کمک داورهای اضافی بی‌اثر هستند / فشار روی بالوتلی و وینیسیوس زیاد است

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۳۰۲

مدافع صنعت نفت آبادان می‌گوید سه امتیاز حساس دیدار مقابل استقلال خوزستان را با اشتباه کمک‌داورهای اضافی از دست داده‌اند.

وفا هخامنش در گفت و گو با ایلنا درباره تساوی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: هر دو تیم برای 3 امتیاز میجنگیدند و یک امتیاز به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد. ما میخواستیم خودمان را تثبیت کنیم و بعدا به رتبه‌های بالاتر فکر کنیم و آن ها هم میخواستند از قعر جدول فاصله بگیرند و3 امتیاز به هر 2 تیم کمک می‌کرد.

او ادامه داد: ما باید گل میزدیم که خدا را شکر در نیمه دوم روی سانتر میلاد جهانی و بعد از گل فشار استقلال بیشتر شد؛ حتی در صحنه پنالتی من نفهمیدم آقای کرمانشاهی و 3 کمک داور این بازی چطور پنالتی گرفتند. من جلوتر از مهاجم حریف بودم و او دست من را کشید و من را روی خودش انداخت و من در تماس با آقای کرمانشاهی هم  گفتم چطور این توپ را پنالتی گرفتید که گفتند داور کنار دروازه این پنالتی را تشخیص داد! در حالی که داور کنار دروازه از آقای کرمانشاهی به صحنه مسلط‌تر بود و این کمک‌های پشت دروازه به نظرم واقعا تاثیری ندارند و در این صحنه واضح که در چند قدمی‌اش بود اشتباه کرد.

او درباره ضرر صنعت نفت آبادان از نحوه عملکرد داوران گفت: ما در خیلی از بازی‌ها از داوری ضرر کردیم و حدود 7-8 امتیاز به علت اشتباهات داوری از دست دادیم که اگر این امتیازات را می‌گرفتیم الان جایگاه به مراتب بهتری در جدول داشتیم و وضعیت خیلی بهتر می‌شد و فشارها روی ما خیلی کمتر می‌شد.

مدافع صنعت نفت درباره همکاری با پائولو سرجیو گفت: آقای سرجیو از نظر فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است و همه بچه‌های تیم چه آن‌هایی که بازی می‌کنند و چه آن‌هایی که بازی نمی‌کنند ایشان را دوست دارند و برای او احترام خاصی  قائل‌اند ولی متاسفانه امسال نتایج طوری شده که باب میل مردم آبادان نیست و با این نتایج روی تیم و آقای سرجیو زیاد است اما به واقع بضاعت تیم ما همین است و ما نمی‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم. 

هخامنش درباره مشکلات مالی صنعت نفت گفت: تا آنجایی که به ما قول داده بودن اقساط قرارداد ما را پرداخت کردند اما قسط دوم فعلا پرداخت نشده که به نظر می‌آید باشگاه یک مقدار پول نزد منطقه آزاد دارد که هنوز پرداخت نشده و در صورت پرداخت قول‌های مساعد به ما داده اند و مشکلات به امید خدا برطرف می‌شود و زیاد در تنگنای مالی نیستیم.

مدافع طلایی پوشان درخصوص عملکرد بازیکنان خارجی این تیم گفت: این بازیکنان هر چه در توان داشتند گذاشتند ولی بالوتلی الان تحت فشار است که چرا گل نمیزند در حالی که پستش مهاجم نوک نیست و در کار‌های دفاعی خیلی کمک می‌کند. خراب کردن چند موقعیت باعث شده فشارها روی او زیاد شود، وینیسوس هم هافبک خوبی است و با اجرای دستورات مربی در زمین توانسته کمک زیادی به تیم ما بکند ولی مردم یک مقدار روی این بازیکنان حساس شده اند اما این بازیکنان هر چه مربی می‌خواهد را انجام می‌دهند.

او درباره رویارویی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه خطرناک است به خصوص در این بازی که میزبان است و می‌خواهد از کورس قهرمانی جا نماند فشار زیادی را روی دروازه ما خواهد آورد اما ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای این سه امتیاز که خیلی هم به آن نیاز دازیم خواهیم جنگید و این مسابقه برای هیچ یک از دو تیم آسان نخواهد بود. می‌خواستم از هواداران درخواست کنم در نیم فصل دوم حمایت از تیم بیشتر و بیشتر شود تا بتوانیم به رتبه دلخواه برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز