خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد:

تیم فوتبال پدیده شهر خودرو می‌تواند سهمیه آسیا را کسب کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۱۸

شهردار مشهد گفت: تیم فوتبال پدیده شهر خودرو می تواند آرزوی دیرینه مشهدی ها یعنی کسب سهمیه آسیا را برآورده سازد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو، محمدرضا کلایی در جمع مدیران این باشگاه گفت: خوشحالیم که تیم پدیده شهر خودرو با کسب نتایج خوبش توانسته نشاط و شور اجتماعی خاصی را به مردم مشهد تزریق کند.

شهردار مشهد افزود: شهرداری مشهد در حد توانش به تیم‌های ورزشی کمک کرده و باشگاه پدیده شهر خودرو نیز از این امر مستثنی نبوده و این حمایت‌ها انشالله در ادامه نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کاری که تیم پدیده شهر خودرو تا به اینجای مسابقات انجام داده و توانسته در بین ۳ تیم برتر لیگ برتر قرار بگیرد، کاری بزرگ بوده که حاصل تلاش کادر فنی و در راس یحیی گل‌محمدی و البته بازیکنان تیم بوده است.

کلایی اضافه کرد: در این راه اگر افرادی مانند جواد وطنخواه و مجتبی سرآسیایی پیگیری و سماجت نمی‌کردند تا وضعیت مالکیت باشگاه روشن شود، قطعا این تیم به سرنوشت بدی دچار می‌شد، در این بین شهرداری و شورای شهر نیز به دلیل مطالبه مردمی کمک‌هایی را انجام دادند تا این تیم از پا نیفتد و حالا نیز ما و مردم خوشحال هستیم.

شهردار مشهد افزود: با توجه به مشخص شدن قطعی مالکیت باشگاه و در دست گرفتن سکان آن توسط حمیداوی و مجموعه شهر خودرو خوشبختانه اطلاع داریم که شرایط این تیم نیز بسیار بهبود پیدا کرده است و می توانیم بگوییم با نتایجی که کسب شده انشالله این تیم می‌تواند در ادامه به لطف خدا و عنایت امام رضا(ع)، آرزوی دیرینه مردم مشهد یعنی کسب سهمیه آسیایی را محقق و برآورده سازد، هر چند که هنوز هم راهی سخت و طولانی باقی مانده است.

وی خطاب به مالک باشگاه پدیده شهر خودرو اظهار کرد: در کنار کار بزرگی که انجام می‌دهید، یعنی تیم‌داری در لیگ برتر ما نیز توقع داریم تا به استعدادهای فوتبالی این شهر نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید، چراکه این شهر معدن استعدادهای فوتبالی است و در این راه نیز اگر چه شهرداری اقداماتی را انجام داده، اما امیدواریم باشگاه پدیده نیز بتواند در امر استعدادیابی فعالیت جدی‌تری انجام دهد، هر چند که تیم‌های پایه این باشگاه نیز نتایج خوبی را گرفتند.

نتیجه موفقیت‌های امروز ورزش خراسان، نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر به ورزش است

مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو نیز در این مراسم گفت: می‌توانیم روزهای سخت و دشوار خود را فراموش کنیم و از حمایت شهرداری و شورای شهر حرفی نزنیم، خوشبختانه با نگاه ویژه شهرداری و شورای شهر مشهد شاهد موفقیت‌های پدیده در لیگ برتر هجدهم هستیم، هر چند که تلاش کادر فنی و بازیکنان‌مان نیز انکارناپذیر است.

جواد وطن‌خواه ادامه داد: در شهرداری هر جا که رفتیم کمکمان کردند، شورای شهر با روی گشاده پذیرای‌مان بود.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر، شهردار مشهد با روحیه جوان و پرنشاطی که دارند، نشان دادند که به  به ورزش و تیم‌هایی که هواداران زیادی را به ورزشگاه می‌کشانند، نگاهی ویژه دارند، امیدواریم از این به بعد نیز با درایت و کمک‌های آنها بتوانیم شاهد موفقیت‌های بیشتر تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در فوتبال ایران باشیم.

مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو ادامه داد: این تیم متعلق به امام رضا(ع) و مردم مشهد است، البته که شهرداری و شورای شهر وظیفه‌ای برای کمک مالی به این تیم نداشتند، اما به واسطه علاقه مردم و این شور و نشاطی که در بین مردم مشهد و خراسان به وجود آمده، این حمایت را نه تنها از تیم ما بلکه سایر تیم‌های شهر انجام دادند و حالا باید بگوییم، نتیجه موفقیت‌های امروز ورزش خراسان، نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر به ورزش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز