خبرگزاری کار ایران

طرفداران مسجد سلیمان هیچ موقع پشت ما را خالی نکردند

پاپی: عالیشاه اگر می‌تواند با امکانات زادگاهش تیمداری کند / پرسپولیس چرا در اهواز هتل نگرفت؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۱۲۰

هافبک نفت مسجد سلیمان به اظهارات بازیکنان پرسپولیس درخصوص امکانات میزبانی این تیم واکنش نشان داد.

محمد پاپی در گفت و گو با ایلنا، درباره بازی مقابل پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم گفت: نتیجه‌ به دست آمده جلوی این پرسپولیس برای ما خوب نبود، این تیم 2 تا از مدافعان اصلی‌اش را نداشت و حتی نتوانست یک موقعیت 50 درصد روی دروازه ایجاد کند و به نظرم ما تیم بهتر زمین بودیم.

او ادامه داد: آن‌ها می‌گویند زمین بازی بد بود که این امر درستی است اما اگر زمین بهتر بود شاید ما هم می‌توانستیم بازی بهتری را ارائه دهیم و به عقیده شخص من و کل تیم، ما باید بازی را میبردیم اما نتیجه تساوی در برابر تیمی که 2 سال قهرمان لیگ شده و شرایط بسیار بهتری هم از ما دارد، بد نبود.

پاپی در این باره که بازیکنان پرسپولیس در پایان مسابقه از شرایط زمین ناراحت بودند، گفت: درست است که زمین بد بود اما این شرایط برای هر تیمی که اینجا می‌آید همین است و ما نیز در همین زمین بازی کردیم و کیفیت بد زمین برای هر دو تیم بوده واینطور هم نیست که اگر زمین بهتر بود ما تسلیم میشدیم اما این امر که زمین کیفیت بدی داشته را قبول دارم.

هافبک نفت مسجد سلیمان درخصوص اینکه بازیکنان استقلال هم در این زمین بازی کرده بودند اما گله‌ای نداشتند، گفت: ​من آن زمان در این تیم نبودم اما استقلال در فصل گرما با به مسجد سلیمان آمد و این زمین در فصل گرما وضعیت بسیار بهتری را دارد و زمین تا آسمان با زمستان فرق دارد؛ قبل از بازی نیز به علت بارندگی ما نتوانستیم در این زمین بازی کنیم و در چمن مصنوعی یا سالن تمرین می‌کردیم اما به عقیده‌ام زمین مسابقه آنچنان در کیفیت بازی تاثیرگذار نیست و نمی‌توان نتیجه نگرفتن پرسپولیس را به زمین ربط داد اما اگر زمین شرایط بهتری داشت هر دو تیم روند کاری بهتر و نمایش بهتری را ارائه می‌دادند.

پاپی درباره اظهارات امید عالیشاه درباره امکانات مسجد سلیمان گفت: این حرف حرف درستی از طرف یک بازیکن حرفه ای نیست من با امید در تراکتور سازی هم تیمی بوده ام و امید بچه یک جای خیلی کوچک است؛خب بیاید و اگر می‌تواند با امکانات زادگاهشتیمداری کند ما تا جایی که توانستیم و شهر مسجد سلیمان میتوانست امکانات در اختیار پرسپولیس قرار دادیم.

او ادامه داد: پرسپولیس میتوانست برای هتل به اهواز برود ولی خودشان خواستند که به مسجد سلیمان بیایند و مسجد سلیمان نیز شهر کوچکی است و امکاناتی مثل اهواز ندارد و این امری طبیعی است اما این طور نیست که طرف با مشکل خواب رو به رو باشد و امکانات استراحت مهیا بود و مکان استراحت ما و تیم های دیگری که به مسجد سلیمان می‌آیند دقیقا مشابه پرسپولیسی‌ها بوده اما دیگر تیم ها هیچ وقت اعتراضی نکردند.

پاپی درباره انتخاب نفت مسجد سلیمان در نیم فصل دوم گفت: پس از پایان دوره خدمت سربازی ام از سپاهان نیم فصل به طور قرضی به نفت مسجد سلیمان آمدم که در این انتقال مشورت با برادرم نقش زیادی داشت و مسجد سلیمان شهر خوبی است و مردم خونگرمی دارد که هم‌زبان من هستند و به طور کلی استان خوزستان را دوست دارم. خدارو شکر هواداران علیرغم نتایج بد ما در بعضی، هیچ وقت مسابقات پشت ما را خالی نکردند و ما همیشه حمایتشان را در کنار خود دیده ایم و از نظر هوادار مشکلی نداریم.

بازیکن نفت درباره رویارویی با نساجی در هفته بیستم خاطرنشان کرد: خدارا شکر دوباره مسجد سلیمان بازی داریم و امیدواریم با پیروزی در این بازی بتوانیم مقداری از فشار ها را کم کنیم و از استرس ناشی از کمبود امتیاز رها شویم و با روحیه و انگیزه بهتری بتوانیم به مصاف استقلال برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز