خبرگزاری کار ایران

دیدار دوستانه

شکست استقلال مقابل گل ریحان البرز با گلزنی پاتوسی

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۷۹۵

بازیکنان نیمکت نشین استقلال تهران در بازی مقابل ذوب آهن برابر تیم دسته اولی گل ریحان به میدان رفتند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

به گزارش ایلنا، با نظر وینفرد شفر یک روز بعد از برتری استقلال تهران مقابل ذوب آهن اصفهان، بازیکنان نیمکت نشین این مسابقه در چارچوب بازی دوستانه از ساعت 12:20 امروز مقابل تیم دسته اولی گل ریحان البرز به میدان رفتند.

در این دیدار سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، شاهین طاهرخانی، میثم تیموری، فرشاد محمدی، داریوش شجاعیان، میلاد زکی پور، روح الله باقری، ایسما، مرتضی تبریزی و خسرو حیدری ترکیب اصلی را تشکیل دادند.

در دقیقه 13 بازی یک پنالتی به سود تیم گل ریحان اعلام شد که سید حسین حسینی با واکنشی دیدنی آن را مهار کرد. نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با آغاز نیمه دوم، سید حسین حسینی جایش را به مهدی نوراللهی داد. میثم تیموری، شاهین طاهرخانی و روح الله باقری هم جایشان را به رضا کریمی، مهدی قائدی و رضا آذری دادند.

در دقیقه 65 این مسابقه گل ریحان به گل رسید. سه دقیقه بعد با پاس عرضی بین مدافعان استقلال دومین گل هم وارد دروازه آبی پوشان شد. محسن کریمی در دقیقه 75 به جای مرتضی تبریزی وارد زمین شد. همچنین داریوش شجاعیان در دقیقه 80 با زکریا مرادی تعویض شد.

پس از خطای بازیکنان گل ریحان روی قائدی، ضربه پنالتی اعلام شد که در دقیقه 88 ایسما موفق شد گلزنی کند و اختلاف رابه عدد یک برساند. در نهایت این مسابقه با برتری دو بر یک گل ریحان به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز