خبرگزاری کار ایران

نگاهی به عملکرد سایپا؛ بدون پول و در مسیر سقوط

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۵۴۸

تیم فوتبال سایپا در دور سوم مرحله پلی‌آف فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف الریان قطر رفت

به گزارش ایلنا،تیم فوتبال سایپا در دور سوم مرحله پلی‌آف فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف الریان قطر رفت و در نهایت با نتیجه سه بر یک از شاگردان بولنت اویگون شکست خورد تا روزهای سیاه علی دایی و تیمش در این فصل تداوم داشته باشد. نارنجی‌پوشان در حالی که تا دقیقه ۸۹ بازی با الریان میزبان قدرتمند خود را با نتیجه یک - یک متوقف کرده بودند در ۲ دقیقه متحمل شکست ۳ بر یک شدند.

سقوط آزاد

علی دایی پیش از شروع لیگ هجدهم ستاره ملی‌پوش خود یعنی علی قلی‌زاده را از دست داد. با این وجود سایپا لیگ برتر را خوب شروع کرد و تا پایان هفته هفتم با ۱۳ امتیاز در رتبه‌های بالای جدول قرار داشت، اما سقوط آزاد این تیم در لیگ برتر از بازی با نساجی شروع شد. به شکلی که نارنجی‌پوشان در ۹ بازی اخیرشان تنها ۵ امتیاز کسب کرده‌اند و در همین تعداد بازی هم پیروز نشده‌اند.

حذف از جام حذفی

سایپا که به دنبال عبور از سد تیم‌هایی مانند سردار بوکان، استقلال و صنعت‌نفت آبادان به نیمه نهایی جام حذفی رسیده بود می‌توانست با برتری مقابل داماش گیلان به فینال این رقابت‌ها رسیده و با میانبری بزرگ از این طریق در مسیر کسب سهمیه آسیا قرار بگیرد، مقابل این حریف رشتی هم شاگردان علی دایی ۲ بر یک شکست خوردند تا روز‌های سیاه این تیم تداوم یابد.

آخرین سنگر

 لیگ قهرمانان آسیا آخرین رقابتی بود که خودروسازان در فصل جاری می‌توانستند در آن پیشروی کنند. سایپا نخستین بازی‌اش در پلی آف این رقابت‌ها را با برتری ۴ بر صفر مقابل مینروا پنجاب هندوستان پشت سر گذاشت، اما شکست ۳ بر یک از الریان آخرین کورسوی امید سایپا را هم از بین برد. هرچند سایپا در لیگ برتر ۲ بازی کمتر انجام داده است، اما در حال حاضر با منطقه قرمز جدول تنها ۶ امتیاز فاصله دارد و اگر علی دایی نتواند از بحران خارج شود سایپا در هفته‌های پایانی فصل باید تنها برای فرار از سقوط به میدان برود.

بدترین فصل در لیگ قهرمانان

دایی در فصل ۲۰۱۱ لیگ قهرمانان هم هدایت پرسپولیس را در دست داشت که در پایان مرحله گروهی پس از تیم‌های الاتحاد عربستان، بنیادکار ازبکستان و الوحده امارات با ۶ بازی، یک برد، ۲ مساوی، ۳ باخت و ۵ امتیاز در قعرجدول گروه قرار گرفت. سومین سال سرمربیگری دایی در مهم‌ترین رقابت باشگاهی قاره کهن هم با حذف سایپا مقابل الریان تمام شد تا او برای اولین بار حتی نتواند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حضور یابد. 14 بازی، ۵ برد، ۵ مساوی، ۴ باخت، ۱۸ گل زده و ۱۹ گل خورده آمار تیم‌های علی دایی در لیگ قهرمانان آسیاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز