خبرگزاری کار ایران

چند تیم هستند که آقازاده‌‌اند و بقیه بچه یتیم

محمد دایی: فینال جام حذفی بین کمیته داوران و یک تیم دیگر است / داور انعطاف داشت تراکتور می باخت

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۵۶

مربی باشگاه سایپا گفت: متأسفانه در لیگ ما چند تیم هستند که آقازاده‌‌اند و بعضی تیم‌ها مثل تیم ما بچه یتیم هستند به هیچ عنوان به این تیم کمک نمی‌کنند. وقتی می‌خواستیم به قطر برویم تا لحظه آخر هم امکان کنسل‌ شدن بلیت‌های‌مان وجود داشت. باشگاه ما پول لازم برای گرفتن بلیت نداشت.

به گزارش ایلنا، محمد دایی پس از پایان بازی مقابل تراکتورسازی در خصوص اعتراض به داوری گفت: نه اعتراضی نبود با هم صحبت می‌کردیم متأسفانه در بازی آخرمان در نیم‌فصل اول یک پنالتی برای ما نگرفت اینجا هم همین‌طور اما اعتراض خاصی نیست. داوری است و به نظرش پنالتی نبوده است. ما مشکلات‌مان فراتر از مسائل داوری است و اگر به داوری باشد بزرگترین مشکل ما در جام حذفی بود.به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال سیاست کافی را نداشت. یک داوری را سر بازی ما گذاشته بود که جنم لازم را برای داوری نداشت متأسفانه با دو فحش و حرفی که به او زدند کلاً داوری‌اش برگشت.

دایی در ادامه گفت: در بازی که ما می‌توانستیم فینالیست باشیم این اتفاق افتاد مطمئن باشید اگر فینالیست می‌شدیم سایپا می‌توانست قهرمان شود. متأسفانه یک پنالتی و گل صددرصد ما را نگرفت خوب می‌گفتند ما نمی‌رفتم البته من کاری به داوری ندارم داور مطمئناً اشتباه می‌کند و من به این کار دارم که فدراسیون داوری که تازه آمده و شجاعت و روحیه کافی را برای این بازی ندارد می‌گذارد و با دو فحش و بد و بیراه کلاً ترسیده بود. به نظر من امسال فینال جام حذفی فینالی است که کمیته داوران با یک تیم دیگر بازی می‌کند.

وی در خصوص وضعیت تیم سایپا گفت: متأسفانه سایپا اسمش بزرگ است اما مانند طبل تو خالی است. متأسفانه ما امسال خیلی زجر کشیدیم. بچه‌های ما ۳-۴ روز است که مشکلات‌شان را بیان می‌کنند اما ما از اول فصل و موقعی که می‌خواستیم یارگیری کنیم با وجود اینکه می‌دانستیم نقاط ضعف‌مان کجا است به باشگاه اسامی را اعلام کردیم اما آنها نتوانستند بازیکنانی که خواستیم را جذب کنند و مشکلات ما پابرجا بود علاوه بر آن یکسری از بازیکنان ما رفتند یکسری از مشکلات ما باقی ماند و بازیکنان دیگر هم به علت مشکلات مالی روحیه‌شان را از دست دادند.

مربی تیم سایپا ادامه داد: متأسفانه ما اولین امکانات لازم را که برای فوتبال و لیگ لازم است نداشتیم. امسال اگر مانند ۳۰ سال پیش به تپه‌های داودیه می‌رفتم و تمرین می‌کردم وضعیت تیم‌مان بهتر بود. ما با یک عده جوان بی‌نام و نشان کار می‌کنیم زحمت می‌کشیم شایستگی آنها خیلی بالاتر از اینها است اما متأسفانه حامی ندارند و تنها هستند. کسی از این تیم در آسیا حمایت نکرد. متأسفانه در لیگ ما چند تیم هستند که آقازاده‌‌اند و بعضی تیم‌ها مثل تیم ما بچه یتیم هستند به هیچ عنوان به این تیم کمک نمی‌کنند. وقتی می‌خواستیم به قطر برویم تا لحظه آخر هم امکان کنسل‌ شدن بلیت‌های‌مان وجود داشت.  باشگاه ما پول لازم برای گرفتن بلیت نداشت.

دایی در خصوص اینکه راجع به پرسپولیس صحبت کرده است، گفت: من راجع‌به هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام من تیمی که گفتم حق را به آن تیم می‌دهم من تیمی که گفتم باید آن طوری باشد ذوب‌آهن هم با آن شرایط تیم مدیرعاملش گرم، دم کارخانه‌آش گرم که از تیم حمایت می‌کنند. راه درست را آنها رفتند باید اینجوری باشد چرا اینقدر تبعیض و بالا و پایین وجود دارد مگر آنها صنعتی نیستند مگر ما صنعتی نیستیم. اگر این تیم را نمی‌خواهند بگویند نمی‌خواهیم اما ما امیدواریم روزهای خوب برسد

وی در ادامه گفت: اینها جوانانی هستند که شایستگی دارند در همین بازی امروز دیدید که بچه‌های ما عالی کار کردند مطمئنا اگر داور کمی انعطاف داشت می‌توانست پنالتی بگیرد.

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص ادامه دادن تمرینات توسط بازیکنان گفت: ما تا فردا صبر می‌کنیم ما و بچه‌ها به سر تمرین می‌رویم و اعتصابی در کار نیست و سر تمرین حاضر می‌شویم مانده به بچه‌ها و باشگاه. اگر باشگاه حمایت کند شب عید است اینها هم زندگی دارند،زن و بچه دارند، پدر و مادر دارند باید از اینها حمایت شود. الان که از قطر آمده‌ایم بعضی‌ چیزهایی که از باشگاه‌های دیگر می‌بینند بیشتر شاکی می‌شوند.

دایی در مورد اینکه گفته می‌شود تمرین نکردن تاکتیک سایپا بوده است، گفت: متأسفانه این را همشهری ما گفته است ما چیز پنهان نداریم ما اگر تمرین می‌کردیم می‌گفتم تمرین کردیم مگر شده ما تمرین کردیم و بگوییم تمرین نکردیم. ما گفتیم تمرین نکردیم اما تراکتور را می‌بریم چون جوانانی داریم که فردا از همه اینها به عنوان بزرگان فوتبال یاد می‌شود.

وی در پایان و در خصوص گزارشگر بازی سایپا مقابل تراکتورسازی گفت: از او می‌خواهم از این به بعد که خواست بازی تیم ما را گزارش کند حتماً پرچم تیم حریف را بیاورد امروز هم لازم بود پیراهن تیم تراکتور را برتن کند و پرچم این تیم را بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز