خبرگزاری کار ایران

عباسیان: هیچ کس از ما حمایت نمی کند / از جان و دل برای علی آقا و شرافتمان بازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۵۱

بازیکن سایپا گفت: وضعیت به هیچ عنوان خوب نیست و نمی دانم چی بگویم .هیچ کسی نیست که ما را حمایت کند و امروز بچه ها از جون و دل برای علی آقا و شرافت خودشان مایه گذاشتند.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم سایپا وتراکتور سازی  که به تساوی صفر بر صفر دست پیدا کردند معین عباسیان  درباره این بازی گفت:« خدا را شکر توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم چرا که  ما بعد از بازی با تیم الریان  یک جلسه  هم تمرین نکردیم و آمدیم  در  یک بازی سخت به مصاف تیم قوی تراکتور رفتیم.»

 وی در ارتباط با مشکلات این روز های سایپا اظهار داشت:«  وضعیت به هیچ عنوان خوب نیست و نمی دانم چی بگویم .هیچ کسی نیست که ما را حمایت کند و امروز بچه ها  از جون و دل برای علی آقا و شرافت خودشان مایه گذاشتند. هر چه داشتند گذاشتند و امیدوارم هرچه زودتر یک نفر بیاید و پاسخگوی بچه ها باشد و متاسفانه  نیم فصل دوم همه تیم ها خودشان را می کشند تا یک امتیاز بگیرند و متاسفانه انگار نه انگار. 

عباسیان  در باره آخرین خبر گفت:«  آخرین خبر گفتند که امشب قرار است که یک جلسه ای برگزار شود و نتیجه جلسه را فردا اعلام می کنند و فردا بچه ها تصمیم می گیرند که آیا تمرین بکنند و یا نکنند .»

او همچنین در خصوص  اینکه چرا در هر تیمی که می رود آن تیم دچار مشکل مالی می شود گفت: مثل این که مشکل من بودم( با خنده ) ولی واقعا برای پدیده بسیار خوشحالم و  دست آقای  حمیداوی درد نکند که آمدند و از تیم شهرم حمایت کردند و انشاءلله  در ادامه موفق باشند. 

معین عباسیان درباره  گرفتن طلبش از پدیده گفت:« حتی یک زنگ هم  به من نزدند  که بنشینیم و مشکلمان را حل کنیم . به نظر من مشکل فوتبال ما همین است  هر بازیکنی که از تیمش جدا میشود و طلب دارد  هیچ خبری نمی شود تا بروی و شکایت کنی .»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز