خبرگزاری کار ایران

دایی: حق ما برد بود نه تساوی / در جلسه کذایی سازمان لیگ حاضر نبودم

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۱۹

سرمربی تیم سایپا می گوید گر داور یک مقدار مهربان، مهربان که نه اگر یک مقدار حق را می گرفت ما برنده بازی برابر تراکتور بودیم.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا و تراکتورسازی از ساعت 16 در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

علی دایی سرمربی سایپا در پایان این دیدار اظهار داشت: فکر کنم این بازی مستحق پیروزی بودیم. در نیمه اول فوتبال خوبی نسبت به تراکتور بازی کردیم و در نیمه دوم هم این طور بود. اگر شما نگاه کنید موقعیتی به تراکتور ندادیم. بچه های ما خیلی با غیرت و برنامه بازی کردند. کارهایی که تئوری گفته بودیم را انجام دادند. خدا را شکر به نحو احسن بازی کردند. اگر داور یک مقدار مهربان، مهربان که نه اگر یک مقدار حق را می گرفت ما برنده بازی بودیم.

دایی با انتقاد از عملکرد داور مسابقه گفت: دقیقه آخر بازیکن حریف دست گذاشت و داور به خوبی صحنه را می‌دید. در زمین خودمان هم باید داور از تماشاچی بترسد. متوجه نمی‌شوم این همه نیروی انتظامی حضور دارد چرا داور باید بترسد؟ سوگیتا توپ را با دست گرفت و چرخید اما داور خطای بازیکن ما را اعلام کرد. این نحوه داوری را نمی‌فهمم.

وی تصریح کرد: توپ معین عباسیان به دست مدافع تراکتورسازی که کاملا باز بود خورد. داور عین آب خوردن به نفع تراکتور سوت زد. بچه‌های ما را زدند اما انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. بازی با داماش گل سالم ما را معلوم نیست چی گرفت. پنالتی را نمی‌گیرند. یک سال زحمت ما را هدر می‌دهند. تیمی که این همه گرفتاری دارد و ۴ روز تمرین نکرده است باید این طور داوری کنند؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد صحبت‌های فتاحی که برنامه لیگ با مربیان هماهنگ شده، گفت:‌من به عنوان سرمربی سایپا به هیچ عنوان در آن جلسه کذایی که او می‌گوید حضور نداشتم و برنامه‌ای را تائید نکردم. اگر هم دعوت شده بودم باشگاه باید به من می‌گفت در حالی که فتاحی مصاحبه کرده و گفته تمام مربیان بوده‌اند. امروز پنجم اسفند با تراکتور بازی کردیم و نهم  باید پارس جم بازی کنیم. در حالی که آنها چهارشنبه بازی کرده‌اند و مدت بیشتری برای استراحت و تمرین در اختیار داشتند. بازی بعدی ما شانزدهم با فولاد است. حداقل بازی ما را دهم می‌انداختند و یک روز بیشتر فرصت داشته باشیم. چرا بازی با پیکان را به جای بیستم در بیست و یکم برگزار نمی‌کنند.

دایی با بیان اینکه فتاحی را دوست دارم اما کارش اشتباه است، گفت: این از داوری و این هم از برنامه‌ریزی. من که در آن جلسه نبودم، شفر و برانکو هم که می‌گویند نبودند. پس کدام مربیان در آن جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز